Maciek Musiał ma nowy samochód. Jego sportowy hyundai kosztuje aż...

2014-12-23 3:00

Ten to ma dobrze! Gdy większość nastolatków marzy o tym, by mieć chociaż rower, Maciej Musiał (19 l.) wozi się po mieście autem wartym ponad 100 tys. zł! Aktora stać jednak na takie cacko, bo w 2014 roku zarobił ponad 500 tys. zł!

Jeszcze do niedawna Maciek poruszał się po mieście komunikacją miejską lub rowerem, ale to się zmieniło. Teraz można go spotkać w hyundaiu veloster turbo. Choć ekskluzywny pojazd kosztował ponad 100 tys. zł, aktor specjalnie nie odczuł wydatku. Musiał zarabia bowiem prawdziwe kokosy.

Przeczytaj też: Hyundai Veloster Turbo 1.6 T-GDI TEST: auto niespełnionych nadziei - ZDJĘCIA

Za serial "Rodzinka.pl" do jego kieszeni wpłynęło 300 tys. zł. Natomiast za pracę na planie "Czasu honoru" otrzymał 50 tys. zł, a za udział w programie "The Voice of Poland" - 90 tys. zł. Aktor dorobił sobie też w filmie "Dzień dobry, kocham cię" i lada chwila wejdzie na plan zdjęciowy do drugiego sezonu "Krew z krwi".

Jak udało nam się ustalić, gwiazdor otrzyma 75 tys. zł. Nie zapominajmy też o udziale w reklamie, za co mógł otrzymać ok. 200 tys. zł.

ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail

Jeszcze do niedawna Maciek poruszał się po mieście komunikacją miejską lub rowerem, ale to się zmieniło. Aktor po tym jak zrobił prawo jazdy, od kilku miesięcy stara się jak najczęściej wsiadać za kierownicę. Fotoreporterzy przyłapali młodego kierowcę w sportowej bryce.

Auto to Hyundai Veloster w wersji Turbo. Model ten jest prawdziwym egzotykem na polskich drogach. Po pierwsze ma nieszablonową konstrukcję z jednymi drzwiami po lewej stronie i dwoma po prawej, przez co nie da się go pomylić na ulicy z niczym innym. Po drugie Veloster niezwykle rzadki przez marne statystyki sprzedaży - w 2013 roku w naszym kraju sprzedano tylko 4 sztuki.

Przeczytaj też: Hyundai Veloster Turbo 1.6 T-GDI TEST: auto niespełnionych nadziei - ZDJĘCIA

Co ciekawe Musiał wcale nie kupił tego Velostera. Auto dostał tylko na użytek od biura prasowego polskiego przedstawicielstwa Hyundaia. Samochód w matowym szarym kolorze, ze 186-konnym turbodoładowanym silnikiem benzynowym, manualną skrzynią begów i napędem na koła przednie, to firmowy pojazd prezentacyjny. Testowaliśmy dokładnie ten sam egzemplarz, o którym można więcej przeczytać pod tym linkiem.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki