Wiemy, jak się nazywa nowy biznes gwiazdy disco polo. Marcin Miller pokazał logo i zdradził szczegóły

2015-11-27 22:00

Jak już pisaliśmy, lider grupy Boys przeniósł się do Warszawy ze względu na swój nowy pomysł na biznes. W muzyce disco polo doszedł na sam szczyt – nic więc dziwnego, że od dłuższego czasu miał ochotę zaryzykować i spróbować sił w zupełnie innej branży. Wybór padł na modę i projektowanie odzieży. Gotowe jest już logo firmy. W rozmowie z SE.pl wokalista zdradził więcej szczegółów.

Marcin nie działa sam. Razem ze swoim wspólnikiem, Konradem Dobrzyńskim – pseudonim Tulipan – który jest członkiem grupy Boys stworzyli całą filozofię marki oraz przygotowali projekt logo, który ma być rozpoznawalnym na ryku. Pochodzi ono od pierwszej litery nazwiska Marcina oraz pseudonimu Konrada...czyli MT – Miller Tulipan.

Twórca ,,Jesteś szalona" przyznaje, że to jego debiut w tej branży. Tym bardziej jest pełen obaw.                     - Ten, kto nie ryzykuje, nie pije szampana – śmieje się. - Od dawna chciałem spróbować zupełnie czegoś innego. Ale...uspokajam wszystkich moich fanów. Muzyka jest i będzie. Nie przestanę śpiewać! – dodaje.

Marce Miller Tulipan przyświeca idea: unikalność, jakość i wyprodukowane w Polsce.

- Moje wieloletnie doświadczenia sceniczne sprawiły, że myślę o ubraniach pod kątem bycia kimś wyjątkowym, wyróżniającym się...Trochę gwiazdą. Dlatego chcielibyśmy, aby nasza odzież pozwalała poczuć się bardzo indywidualnie i niepowtarzalnie tym, którzy będą ją nosić.

Kolekcja będzie przygotowana dla kobiet i dla mężczyzn. Marcin zdradził dominujące w niej fasony.

- Ciągle dopieszczamy ostatecznie nasze projekty. W ofercie znajdą się bluzy, sukienki, koszule, damskie tuniki, polówki...ale nie tradycyjne, tylko posiadające na przykład koszulowe kołnierzyki... - zdradza. - Myślimy również o bieliźnie.

Marcin i Tulipan planują, że sesja ubrań i premiera pierwszych projektów powinna odbyć się już na początku grudnia.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki