Polskie gwiazdy chcą reklamować ŚRODKI NA POTENCJĘ by ratować mężczyzn

2011-12-21 18:00

To się nazywa być prawdziwym mężczyzną! Nasi gwiazdorzy nie zawahają się ani chwili, kiedy muszą wspomóc męską brać w jej problemach. Chcą reklamować środki na potencję, mimo że sami nie mają z nią problemów. Aktorzy nie wstydzą się mówić o problemach związanych ze sprawnością seksualną. Wiek i orientacja seksualna nie mają tu znaczenia.

Jak dowiedział się "Super Express", jedna z firm zajmująca się robieniem reklam poszukiwała wiarygodnych aktorów do nowego spotu reklamowego promującego popularny środek na potencję. O dziwo nasi polscy aktorzy nie przestraszyli się tak delikatnego tematu i niemalże bez wahania zgodzili się zachęcać Polaków do kupowania tego specyfiku.

- Obawialiśmy się, że będziemy mieli spory problem z pozyskaniem sławnej osoby, która zgodzi się reklamować środek, który wpływa na jakość erekcji - mówi pracownik firmy. - Na szczęście większość osób, do których dzwoniliśmy, wyraziła chęć od razu.

Nasz informator podkreśla, że część panów jasno zaznaczyła, iż takich specyfików jeszcze nie musi używać. W dodatku żaden z nich nie wypytywał o honorarium. A trzeba przyznać, że w tej branży można spodziewać się pieniędzy rzędu nawet 400 tys. zł za roczną kampanię.

Wśród osób, które zgodziły się na udział w reklamie, są takie gwiazdy, jak Artur Barciś (55 l.), Marcin Dorociński (38 l.), Tomasz Jacyków (43 l.). Mało tego, ratowaniem potencji Polaków zainteresowani są też Jan Nowicki (72 l.) oraz Andrzej Łapicki (87 l.).

Brawo panowie!

Marcin Dorociński (38 l.) - zgodził się od razu, zaznaczając, że nie bierze takich środków

Tomasz Jacyków (43 l.) - nie ma nic przeciwko, od razu poprosił o ustalenie terminu spotkania z jego menedżerem

Andrzej Łapicki (87 l.) - aktor wstępnie był zainteresowany tematem, ale poprosił o chwilę do zastanowienia

Jan Nowicki (72 l.) - zgodził się, powiedział nawet, że to będzie dla niego wyzwanie i że lubi takie akcje

Artur Barciś (55 l.) - na początku był wystraszony tematem, ale powiedział, że jeżeli reklama będzie zabawna, to chętnie w niej zagra

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki