Płodny Polak - kampania, którą promuje Natalia Siwiec. O co chodzi?

2015-04-29 10:17

Natalia Siwiec, polska modelka znana z rozbieranych sesji bieliźnianych, bardzo zaangażowała się w kampanię "Płodny Polak". Akcja ma uświadomić mężczyznom, jak ważne jest dbanie o dobrą jakość nasienia. Kampania skierowana jest przede wszystkim do młodych mężczyzn, którzy jeszcze nie mają dzieci, ale chcieliby założyć rodzinę.

Kampania "Płodny Polak", której ambasadorką została modelka Natalia Siwiec ma promować wśród mężczyzn badania nasienia oraz zachowania wspomagające jakość i ruchliwość plemników. Przyczynkiem do zorganizowania kampanii były wyniki badań wśród mężczyzn w wieku 18-35 lat, którzy nie mają jeszcze dzieci, a ich codzienny tryb życia może negatywnie wpływać na jakoś nasienia. "Płodny Polak" to taki, który zdrowo się odżywia, regularnie uprawia seks, nie pali, nie stosuje sterydów, ogranicza spożywanie soi i nie przegrzewa jąder, trzymając na kolanach laptopa lub podgrzewając siedzenie w samochodzie. Kampania chce przybliżyć młodym mężczyznom wiedzę o właściwych praktykach, które uprawnią proces założenia przez nich rodziny.

Profilaktyka zdrowych jąder zachęca także do wykonywania okresowych badań nasienia. Aby wykonać takie badanie, należy przez trzy dni powstrzymać się od uprawiania seksu. Badanie można wykonać w specjalistycznych placówkach.

Wszystkie te zabiegi mają poprawić jakość zarówno życia seksualnego Polaków, jak i przyczynić się do przyrostu naturalnego w naszym kraju. Okazuje się, że już 15 proc. par w Polsce walczy z niepłodnością. Za taki stan rzeczy w dużej sporej części odpowiadają mężczyźni, których nasienie jest gorszej jakości, ponieważ niewłaściwie dbali o swoje zdrowie.

Więcej o kampanii znajdziecie tutaj.

Zobacz: Zmysłowa Natalia Siwiec rozbudza wyobraźnię [ZDJĘCIA +18]

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają