KOBIETA Moda i uroda Zdrowie i psychologia Dom i wnętrza Przepisy kulinarne
Se.pl styl życia moda i uroda Muzułmańska blogerka została twarzą amerykańskiej marki

Muzułmańska blogerka została twarzą amerykańskiej marki

04.11.2016, godz. 12:00
Nura Afia
foto: Instagram

Nura Afia to muzułmańska blogerka, która na kanale na Youtube pokazuje swoje makijaże. Ogląda ją ponad 200 tysięcy osób, a na Instagramie obserwuje ponad 300 tysięcy. Teraz dziewczyna została twarzą amerykańskiej marki i ma szansę na wielką karierę.

Od dawna blogerzy i blogerki są zapraszani do współpracy przez wielkie marki kosmetyczne lub odzieżowe. Jednak po raz pierwszy to muzułamańska blogerka została dostrzeżona przez wielką firmę z tradycyjami - Covergirl. Marka istnieje od 50 lat i właśnie ogłosiła, że to Nura Afia będzie jej najnowszą twarzą. Blogerka dołączyła do takich gwiazd, jak Sofia Vergara i Katy Perry, które już wcześniej były ambasadorkami marki. W ramach kampanii Nura wystąpi w reklamach telewizyjnych oraz pojawi się na billboardzie na nowojorskim Times Square. Być może to początek jej wielkiej kariery międzynarodowej.

Zobacz: Leonie Hanne w kampamii Triumph. Blogerka modowa nawiązał współpracę z marką

Przeczytaj też: Karolina Szostak jak blogerka modowa - codziennie chwali się swoimi stylizacjami

Źródło: Paulina Koziejowska
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: