KOBIETA Moda i uroda Zdrowie i psychologia Dom i wnętrza Przepisy kulinarne
Se.pl styl życia moda i uroda Powstający kanał telewizyjny WP pod lupą eksperta od wizerunku Adriana Zalewskiego

Powstający kanał telewizyjny WP pod lupą eksperta od wizerunku Adriana Zalewskiego

28.11.2016, godz. 16:00
Powstający kanał telewizyjny WP pod lupą eksperta od wizerunku Adriana Zalewskiego
foto: Materiały prasowe

W tym tygodniu nasz ekspert od wizerunku, którym jest przebojowy Adrian Zalewski — manager ds. organizacji, tworzenia wizerunku i zarządzania, ocenia powstający kanał telewizyjny WP.

Wirtualna Polska przygotowuje do startu kanał telewizyjny WP, który zacznie nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej 2 grudnia o godzinie 16.50. Kanał w momencie startu pojawi się w ofercie kilku czołowych sieciach kablowych oraz prawdopodobnie w NC+. Cały zespół nowej stacji liczy 55 osób. Jej prezesem od wiosny br. jest Wojciech Pawlak, który w przeszłości był m.in. dyrektorem TVP2. W ekipie pojawiają się także inne ciekawe nazwiska. Wiceprezesem ds. produkcji jest Jacek Amsterdamski, szefem zakupów programowych — Karolina Iwańska. Szefem sprzedaży — Aleksandra Pietrzyk. Za koordynację programową odpowiada Piotr Kuciński, który był poprzednio producentem w TVP. Za analizy oglądalności — Jagna Wiśniewska, pracująca wcześniej w Polsacie. Natomiast za social media — Bożena Szwarc, którą znamy jako dziennikarkę Wirtualnej Polski. Wśród gwiazd stacji, jakie zobaczymy na ekranie, będzie mi. in. Igor Sokołowski, Aleksandra Szwed, Katarzyna Krupa, Patryk Ignaczak, Nikola Zbyszewska, Karolina Jakobsche, Kamila Biedrzycka- Osica, Małgorzata Ohme, Małgorzata Serafin, Maciej Orłoś. Początkowa inwestycja w kanał WP to około 50 milionów złotych.

- Wirtualna Polska to wielka marka internetowa, ale dziś jeszcze bardzo duże znaczenie ma telewizja standardowa, w którą nadal warto inwestować. W powstającej stacji pojawiają się ciekawe twarze, które gwarantują zbudowanie dobrej marki telewizyjnej. Dobrze, że kanał WP będzie także streamingowany na stronie głównej portalu Wirtualnej Polski. Na obecną chwilę oprócz standardowej telewizji oraz radia, Internet to największa przyszłość medialna — powiedział Adrian Zalewski.

Zobacz: Działania marketingowe wokół walki Popek & Pudzian pod lupą eksperta od wizerunku Adriana Zalewskiego

Przeczytaj też: Kampania Donalda Trumpa pod lupą eksperta od wizerunku Adriana Zalewskiego

Źródło: Adrian Nychnerewicz
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: