KOBIETA Moda i uroda Zdrowie i psychologia Dom i wnętrza Przepisy kulinarne
Se.pl styl życia zdrowie i psychologia Z miłości do natury

Z miłości do natury

19.11.2016, godz. 00:00
kobieta, napój, picie, woda, szklanka wody
foto: EAST NEWS

Firma Żywiec Zdrój postawiła sobie za cel, by Polacy pili zdrowiej, a jej sojusznikiem w tym zadaniu jest natura, która hojnie ofiarowuje położone w głębi ziemi krystaliczne zdroje.

Zaczynali skromnie od małej rozlewni wody ze źródeł w Żywieckim Parku Krajobrazowym. Doskonała jakość oferowanej przez nich wody sprawiła, że firma, zyskując uznanie klientów, szybko się rozwijała. Już po kilku latach istnienia Żywiec Zdrój został liderem rynku. Aktualnie firma działa w kilku lokalizacjach i zatrudnia blisko 600 pracowników. Co trzecia butelka wody kupowana w Polsce to właśnie Żywiec Zdrój.

Liczą się ludzie

To nie jest przedsiębiorstwo nastawione wyłącznie na zysk. Żywiec Zdrój podkreśla, że zależy mu na bliskim kontakcie z pracownikami, dostawcami i klientami. Firma to przede wszystkim pracujący w niej ludzie. Dzięki ich kreatywności, entuzjazmowi, umiejętności współpracy Żywiec Zdrój jest w znakomitej kondycji i ciągle się rozwija. W dziale badań i rozwoju błyskawicznie reaguje się na potrzeby Polaków. Efektem tego jest np. wprowadzenie do sprzedaży wariantów, wody z dodatkiem soków owocowych oraz poszerzenie oferty o produkty przygotowane specjalnie z myślą o dzieciach.

Wszystko zaczyna się od wody KTO ZA TYM STOI?

JOANNA MEYER dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi w firmie Żywiec Zdrój

Jej codzienność to dbanie o ludzi, którzy tworzą firmę, są jej sercem i mózgiem. Jest to zespół, któ- ry wierzy w to, co robi, i nie boi się o tym głośno mówić. Kim są ci ludzie? Czym się zajmują i dlaczego ich praca sprawia im taką przyjemność? Zobacz, co kryje się pod tajemniczymi nazwami ich stanowisk.

JONATHAN REEVES, dyrektor ds. badań i rozwoju

Dział R&D to kolebka innowacji każdej firmy. Tak również jest w przypadku Żywca Zdroju. Marka chce zachęcić ludzi do zdrowego stylu życia i wierzy, że można to osiągnąć za pomocą oferty ciekawych, odpowiadających na wszystkie potrzeby konsumenta produktów. Pracownicy działu research and development, czyli w polskim tłumaczeniu: badania i rozwój, z pasją i zaangażowaniem dają obecnym i przyszłym polskim konsumentom technologię jutra. Dział zajmuje się poszukiwaniem nowych, lepszych technologii oraz doskonaleniem gamy oferowanych produktów, tak aby podtrzymać zainteresowanie konsumenta zdrowym stylem życia. – Mnie i mój zespół cechuje ciągły głód wiedzy. Zawsze nam mało – ciągle szukamy, badamy, dopytujemy. Jesteśmy ciągle w jakichś innowacyjnych lub odkrywczych procesach – mówi Jonathan. – To wspaniałe uczucie wiedzieć, że na końcu tej drogi jest zadowolony konsument, który z naszego powodu nie tylko się uśmiecha, ale wybierając najwyższej jakości produkt, decyduje się pić to, co dla niego najzdrowsze. To najlepsza nagroda, jaką mój zespół może otrzymać, i paliwo dla kolejnych działań – ciągłego podnoszenia jakości produktów i dostarczania satysfakcji i przyjemności polskim konsumentom – podkreśla. Jonathan czuwa, by jego pracownicy ciągle poszerzali wiedzę o potrzebach konsumentów, nowatorskich rozwiązaniach technicznych oraz pilnie śledzili rynkowe trendy. Dzięki temu firma nie spoczywa na laurach, tylko nieustannie się rozwija, odpowiadając na zmieniające się wymogi rynku.

 

 


Więcej stylu życia
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: