Seks w kalendarzu dla lekarzy - nietypowa reklama EIZO

2010-06-20 16:23

Niemiecka firma Butter opracowała dla producenta monitorów, EIZO, nietypowy kalendarz. Kalendarz pokazuje rozebrane kobiety. Rozebrane tak bardzo, że już bardziej nie można, bo prześwietlone promieniami RTG. Firma chciała w ten sposób wypromować linię dużych monitorów wśród lekarzy. Kalendarz otrzymał najwyższą nagrodę, Złoty Ołówek, na imprezie New York One Show.

Na zdjęciach w kalendarzu widać kobiety w wyzywających pozach. Jednak cała ich seksualność znika, ponieważ zarysy ciała są ledwie widoczne, a na pierwszy plan wybijają się kości oraz buty.

W ten właśnie sposób agencja Butter chciała zachęcić lekarzy do zakupu monitorów EIZO z dużymi przekątnymi ekranu. Trudno powiedzieć, czy sztuka się udała. Szkielety na pewno robią wrażenie, nawet mimo tego, że przynajmniej część z nich została wyposażona w miednice o raczej męskich niż kobiecych proporcjach.

Kalendarz firmy Butter otrzymał najwyższą nagrodę, Złoty Ołówek, na targach New York One Show.

Najnowsze