WIADOMOŚCI Polityka Polska Warszawa Świat Opinie Dzieje się USA NowaTV
Se.pl wiadomości dzieje się Jak ćwiczyć, żeby mieć zgrabną pupę (VIDEO!)

Jak ćwiczyć, żeby mieć zgrabną pupę (VIDEO!)

23.03.2010, godz. 23:30
Poćwicz swoją męskość
foto: Brak agencji
Czy zgrabna pupa to tylko marzenie i produkt ciężkiej pracy grafików komputerowych? Niekoniecznie! Wystarczy prosty zestaw ćwiczeń, by Twoja pupa stała się kształtna i jędrna. Wszystkie z nich wykonywać można w domu, zatem jedyne, czego Ci potrzeba, to wystarczająco dużo motywacji do pracy nad swoim ciałem. Jakie to ćwiczenia?

Ćwiczenie nr 1:
Stań w rozkroku. Stopy rozstaw na szerokości bioder. Napnij mięśnie brzucha. Wykonuj ruch ciałem do dołu, wysuwając pośladki w tył. Zwróć uwagę na to, by kolana cały czas znajdowały się na linii stóp. W przeciwnym wypadku możesz obciążyć stawy.




Ćwiczenie nr 2:
Do drugiego ćwiczenia będziesz potrzebować krzesła. Oprzyj na nim dłonie i trzymaj barki w jednej linii. Ciężar ciała przenieś na jedną nogę. Unieś drugą nogę, zegnij ją w kolanie i wykonuj ruch do boku. Nie napinaj stopy. Palce powinny być zadarte.

Patrz też: Renée lubi ćwiczenia

Ćwiczenie nr 3:
Przyjmij pozycję klęku podpartego, oprzyj się na przedramionach, łokcie zegnij pod kątem prostym. Napnij brzuch i wyprostuj plecy. Wykonuj jedną nogą ruch do tyłu i do przodu. Podnoś ją, nie wymachuj. Palce u stóp trzymaj zadarte.

Ćwicz po trzy razy, z przerwą 40-45 sekund, powtarzając cykl trzy powtórzenia-chwila odpoczynku.

Dzięki temu prostemu zestawowi ćwiczeń poczujesz się lepiej, a Twoja pupa będzie wyglądać o wiele zgrabniej! Ważne, by wykonywać je możliwie systematycznie. Do ćwiczeń możesz używać obciążeń – małych ciężarków, zakładanych na kostki, ale nie jest to konieczne.

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: