Polska w pigułce

2008-09-25 23:20

Mieszkańcy nawet najdalszych zakątków świata zobaczą zawarte w pigułce zalety naszego kraju.

Od piątku przez dwanaście tygodni znana na całym świecie telewizja CNN będzie emitować dwa trzydziestosekundowe spoty, które pokażą dlaczego warto przyjechać do Polski i dlaczego warto w niej inwestować.

Spot turystyczny składa się z krótkich ujęć największych Polskich miast, gór i morza i  ma pokazać, że Polska to idealne miejsce dla biznesmenów. Spoty wyprodukowała telewizja CNN. Polska strona za 600 tysięcy dolarów wykupiła czas antenowy.

Reklamówki będą uzupełnieniem programów CNN poświęconych Polsce pod tytułem "Eye of Poland". Prosto z Warszawy będzie je prowadziła jedna z najpopularniejszych dziennikarek CNN International, Fionnuala Sweeney.

O Polsce będą opowiadać czołowi dziennikarze CNN. Także flagowy program CNN Business International poświęci cały tydzień na przyglądanie się najważniejszym graczom polskiej gospodarki.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki