Reklama z przymrużeniem oka

2008-12-21 0:37

Pewien brytyjski sklep internetowy znalazł nowatorski sposób na zwiększenie sprzedaży – chce się reklamować przy każdym zmrużeniu oka. I należy to rozumieć dosłownie, bo firma umieszcza reklamy na powiekach.

Jak wygląda taka reklama? Każdy chętny, który zgłosi się do tej nietypowej pracy, zostanie ucharakteryzowany. Na jego powiece (jednej lub dwóch) zostanie namalowane logo i nazwa sklepu.

Sklep oferuje 10 pensów za jedno mrugnięcie jednym okiem. Dodatkowo to nie właściciel sklepu wyznacza ilość mrugnięć, a dniówka wypłacana jest ryczałtem – według przewidywań właściciela powieki. Myślicie, że to sposób na zarobienie fortuny? Niestety, jest pewne zastrzeżenie.

Nie ważne, ile razy mrugniemy i czy będziemy mieli pomalowaną tylko jedną, czy obie powieki. Jednorazowo nie można zarobić więcej niż 100 funtów.

Czy to działa? Jeśli chodzi o efekty sprzedaży, tego niestety nie wiemy. Pewne jest natomiast to, że łatwy zarobek skusił wielu chętnych do udostępnienia powieki na reklamę. Na taki "nietypowy makijaż" zdecydowało się już ponad 100 osób.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki