Chyba nie ma osoby, która nie kojarzyłaby nagrania pięknej Deedee, która szuka Wojtka. Wideo błyskawicznie obiegło sieć, a internauci udostępniali materiał, pragnąć pomóc miłości. Niestety, gdy okazało się, że to tylko sprytna kampania reklamowa, nikt nie krył swojego rozczarowania, a Reserved zaliczyło sporą wpadkę wizerunkową. Teraz marka przeprasza. - Zasięg akcji przerósł nasze oczekiwania. Nadużyliśmy zaufania dużej grupy internautów. To jest dla nas wszystkich wniosek na przyszłość, jak bardzo ostrożnie trzeba dobierać treści do publikacji w sieci, mając świadomość tego, jak duży jest poziom zaufania Polaków do treści publikowanych w internecie. Zbyt lekko potraktowaliśmy mechanizm, w którym zaangażowaliśmy tak bardzo emocje internautów [...] Przykro nam, że tak się stało i wszystkie te osoby bardzo przepraszamy - tłumaczy Agnieszka Łobuszewska, dyrektor marketingu Reserved, w rozmowi z serwisem wirtualnemedia.pl. Marka wycofuje też kampanię z udziałem Deedee, skupiając się przede wszystkim na "polskich chłopakach". Wśród nich zobaczymy trenera personalnego Tomka Sobocińskiego oraz top modela Dominika Sadocha.
Zobacz: Burza na profilu Reserved na Facebooku. Marka tłumaczy się z akcji
Przeczytaj też: Kolejna WPADKA Reserved. Tym razem przez męską koszulę!