reserved

i

Autor: materiały prasowe

Reserved przeprasza za kontrowersyjną kampanię. "Nadużyliśmy zaufania dużej grupy internautów"

2017-04-18 20:00

prawdziwym hitem sieci. Niestety, wyłącznie dlatego, że internauci uwierzyli w szczere intencje ślicznej dziewczyny. Gdy jednak okazało się, że jest to tylko kampania reklamowa, rozczarowanie było ogromne. Teraz Reserved przeprasza.

Chyba nie ma osoby, która nie kojarzyłaby nagrania pięknej Deedee, która szuka Wojtka. Wideo błyskawicznie obiegło sieć, a internauci udostępniali materiał, pragnąć pomóc miłości. Niestety, gdy okazało się, że to tylko sprytna kampania reklamowa, nikt nie krył swojego rozczarowania, a Reserved zaliczyło sporą wpadkę wizerunkową. Teraz marka przeprasza. - Zasięg akcji przerósł nasze oczekiwania. Nadużyliśmy zaufania dużej grupy internautów. To jest dla nas wszystkich wniosek na przyszłość, jak bardzo ostrożnie trzeba dobierać treści do publikacji w sieci, mając świadomość tego, jak duży jest poziom zaufania Polaków do treści publikowanych w internecie. Zbyt lekko potraktowaliśmy mechanizm, w którym zaangażowaliśmy tak bardzo emocje internautów [...] Przykro nam, że tak się stało i wszystkie te osoby bardzo przepraszamy - tłumaczy Agnieszka Łobuszewska, dyrektor marketingu Reserved, w rozmowi z serwisem wirtualnemedia.pl. Marka wycofuje też kampanię z udziałem Deedee, skupiając się przede wszystkim na "polskich chłopakach". Wśród nich zobaczymy trenera personalnego Tomka Sobocińskiego oraz top modela Dominika Sadocha.

Zobacz: Burza na profilu Reserved na Facebooku. Marka tłumaczy się z akcji

Przeczytaj też: Kolejna WPADKA Reserved. Tym razem przez męską koszulę!

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki