WIADOMOŚCI Polityka Polska Warszawa Świat Opinie Ciekawostki USA NowaTV
Se.pl wiadomości polityka Macierewicz po latach WYGRAŁ z "Gazetą Wyborczą"

Macierewicz po latach WYGRAŁ z "Gazetą Wyborczą"

24.10.2016, godz. 11:50
MINISTER OBRONY NARODOWEJ ANTONI MACIEREWICZ
MINISTER OBRONY NARODOWEJ ANTONI MACIEREWICZ foto: Super Express

W poniedziałek na pierwszej stronie "Gazety Wyborczej" ukazały się przeprosiny wydawcy dla Antoniego Macierewicza za „nieprawdziwą i szkalującą jego dobre imię informację”. Jest to tzw. "sprawiedliwość po latach", ponieważ artykuł szkalujący obecnego szefa MON ukazał się w lipcu 2008 roku, zaś wyrok w tej sprawie zapadł w 2011 roku.

 

W rzeczonym artykule dziennikarze "GW" napisali, że Antoni Macierewicz „wsadził do państwowych spółek swojego bratanka, kolegów z komisji ds. WSI i dawnych znajomych”. Oskarżany pozwał wówczas redaktora naczelnego i wydawcę „GW” za naruszenie dóbr osobistych.

W pierwszej instancji sąd orzekł, że wydawca powinien przeprosić na pierwszej stronie swojego dziennika. Oddalone zostało natomiast powództwo wobec Michnika. Agora złożyła odwołanie, a sąd apelacyjny wstrzymał realizację wyroku. W styczniu 2016 roku przypomniano, że wyrok nie został nadal wykonany, a pełnomocnik prawny Agory tłumaczył, dlaczego to nie nastąpiło.

Ostatecznie w poniedziałek 24 października na dole pierwszej strony Agora stwierdza, że informacja, że Macierewicz wsadził do państwowych spółek swojego bratanka, kolegów z komisji ds. WSI i dawnych znajomych” jest nieprawdziwa i szkaluje dobre imię oraz wyraża ubolewanie z powodu jej publikacji i przeprasza za to polityka. Całość wyglądała następująco:

 

 

Cóż... Podobno lepiej późno, niż wcale...

Zobacz także: Tusk wiedział o Amber Gold? Małgorzata Wassermann zdradza pytania komisji śledczej

Źródło: TVN24/x-news
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: