- Do Klientów Poczty Polskiej i innych dużych firm, docierają fałszywe wiadomości mailowe, których nadawca podszywa się pod Pocztę Polską S.A. W tych wiadomościach znajdują się często linki do stron internetowych, fałszywe informacje o nieodebranej przesyłce, a nawet polecenie zapłaty za przechowanie przesyłki - czytamy na stronie Poczty Polskiej. Hakerzy rozsyłają listy do użytkowników sieci, w których znajduje się złośliwe oprogramowanie. Następnie oszuści blokują dostęp do konta i żądają pieniędzy za przywrócenie dostępu - podaje Gazeta Wrocławska. Prawdopodobnie wiadomości pochodzą od hakerów z zagranicy. - Jeśli mają Państwo wątpliwości czy otrzymana wiadomość jest szkodliwa, to prosimy zwrócić szczególną uwagę na jej treść – takie maile zwykle są niepoprawne gramatycznie, zawierają błędy ortograficzne i stylistyczne – a także na załączniki, które są zapakowane w plik ZIP - możemy przeczytać na stronie internetowej Poczty Polskiej.
Czytaj: Prywatyzacja wszystkim się opłaca [WIDEO]