WIADOMOŚCI Polityka Polska Warszawa Świat Opinie Ciekawostki USA NowaTV
Se.pl wiadomości polska warszawa Sezon zimowy w Dzielnicy Wisła oficjalnie otwarty

Sezon zimowy w Dzielnicy Wisła oficjalnie otwarty

24.11.2016, godz. 16:30
Wisła, Bulwary Wiślane,
foto: Materiały prasowe

Po spacerach na nadwiślańskich bulwarach warszawiacy będą mogli się porządnie rozgrzać i... pohuśtać!

Jednym z najciekawszych pomysłów na urozmaicenie aktywności na brzegu rzeki jest pierwsza w Polsce sauna przygotowana w specjalnym kontenerze morskim. To fińska sauna typu suchego, ze specjalnie przygotowanym prysznicem i szatnią. Okno zapewni relaks ze wspaniałym widokiem na Wisłę. Lokalizacja sauny przy jedynym nad Wisła placu do ćwiczeń workoutowych oraz na trasie Nadwiślańskiego Szlaku Rowerowego daje możliwość skorzystania z obiektu bezpośrednio po sportowej rekreacji nad rzeką.

Ponadto w czterech najchętniej odwiedzanych miejscach nad Wisłą nadal można korzystać z ogólnodostępnych i oświetlonych huśtawek. Na Płycie Desantu (na terenie Pomostu 511), przy moście Poniatowskiego (przy Babim Lecie), przy Pomniku Syrenki (okolice klubu Plac Zabaw) oraz na plaży Rusałka (w przystani Aquatica). Można tam się huśtać i aktywnie czekać (zgodnie z hasłem umieszczonym na urządzeniach) „Do lata!".

– Mimo coraz chłodniejszych temperatur warszawiacy nie rezygnują ze spacerów nad Wisłą. Bardzo się z tego cieszę. Widać, że nasze działania, które miały przybliżyć rzekę mieszkańcom przyniosły wymierny rezultat. Warszawiacy chcą po prostu bywać nad Wisłą. Mam nadzieję, że atrakcje, które przygotowaliśmy w sezonie zimowym będą do tego dodatkowo zachęcać – mówi Michał Olszewski, wiceprezydent Warszawy.

Przed końcem roku na warszawiaków czeka jeszcze jedna niespodzianka. – Postanowiliśmy w nietypowy sposób wyrazić naszą radość związaną z nadchodzącym... Rokiem Rzeki Wisły. Szykujemy coś specjalnego dla tych, którym dostępu do rzeki może brakować najbardziej. Mamy nadzieję, że mieszkańcom Włoch i zachodnich dzielnic stolicy będzie miło widzieć trochę Wisły w swoim otoczeniu – mówi Jan Piotrowski z Biura Marketingu Miasta Urzędu m.st. Warszawy.

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: