Władze popularnego serwisu z filmikami postanowiły wsłuchać się w głos swoich użytkowników i wprowadzić możliwość wyłączenia reklam. Jak to jednak bywa w sieci - nie ma nic za darmo. Użytkownicy, którzy chcą pozbyć się reklam będą musieli opłacać subskrypcję YouTuba. Pobieranie opłat od użytkowników było już testowane w 2013 roku, ale skończyło sie niewypałem. Na takie rozwiązanie zdecydował się m.in. kanał National Geographic. Jak później przyznał Adam Sutherland z popularnonaukowego programu, rozwiązanie nie okazało się sukcesem.
Zobacz też: Pies-pająk Wardęgi POBIŁ REKORD You Tube! Ma prawie 90 MILIONÓW wyświetleń [WIDEO]
Serwis YouTube to jeden z najbardziej popularnych serwisów w sieci. W 2012 roku teledysk do piosenki "Gangnam Style" obejrzało na YouTube ponad miliard widzów.
Zapisz się: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail