Audi po tuningu ABT mogą mieć 740 KM
Pakiety tuningowe ABT przeznaczone do aut z koncernu Volkswagena to wybór tych, którym nie wystarczają fabryczne parametry aut. Niezależnie od tego, czy mówimy o Skodzie Fabii, czy o Audi RS Q8, ABT zawsze ma coś w zanadrzu.
Audi RS6-S i RSQ8-S
Do portfolio tunera dołączył pakiet, który z fabrycznych modeli RS 6 i RS Q8 robi RS6-S i RSQ8-S. Mocniejsze, szybsze, niżej zawieszone i bardziej efektowne Audi to kwestia przeróbki, która została wyceniona na 42 900 euro, co przy obecnym, słabym złotym, daje równowartość około 200 000 zł!
Audi RS6-S
Zmiany obejmują nową jednostkę sterującą silnika 4.0 V8. To pomogło osiągnąć moc do 740 KM (fabrycznie jest to 600 KM). Ci, którym nie zależy "aż tak", mogą pozostać przy skromnych 700 KM. Maksymalny moment obrotowy w 740-konnym wariancie wynosi 920 Nm.
Audi RS6-S
Pozostałe zmiany mechaniczne objęły nowe końcówki wydechu oraz obniżone zawieszenie. SUV Audi może znaleźć się bliżej asfaltu, a wysokość obniży się o 25 mm w trybie Comfort i 15 mm w trybie Dynamic. Model RS6-S może się z kolei pochwalić zawieszeniem niższym o 30 mm.
Audi RS6-S i RSQ8-S
Wizualne modyfikacje to m.in. zastosowanie 22-calowych felg w RS6-S i 23-calowych w RSQ8-S, a także pakiet aerodynamiczny z karbonu, opracowany dla każdego modelu z osobna.
Audi RS6-S i RSQ8-S - wnętrze
We wnętrzu uwagę zwracają przeszycia, emblematy i wyszywane logo ABT. Nowe przyciski rozruchu i dźwigni skrzyni biegów to formalność i typowy zabieg tunera ABT.
Audi RS6-S i RSQ8-S
Felgi mają 22 (RS6-S) lub 23 cale (RSQ8-S)
Audi RS6-S i RSQ8-S
ABT prezentuje Audi RS6-S i RSQ8-S
ABT prezentuje Audi RS6-S i RSQ8-S