Dacia Logan drugiej generacji - Super Express
Dacia Logan II (2012-2020)

Dacia Logan II (2012-2020)

Dacia Logan drugiej generacji wyraźnie różni się od swojej poprzedniczki, choć charakter auta pozostał taki sam. Jest to możliwie tani sedan, oparty o sprawdzone rozwiązania, pozbawiony większych wygód, ale za to oszczędny i niedrogi w zakupie. Auto występuje również w wersji kombi - MCV.

Autor: mat. prasowe/ Materiały prasowe
Rozwiń
Dacia Logan drugiej generacji

Dacia Logan drugiej generacji

Ten pomysł na samochód znakomicie sprzedał się również w Polsce, a produkowana od 2012 do 2020 roku, druga generacja modelu to wciąż dobry pomysł na używane auto, które posłuży nam w celach firmowych czy po prostu do dojazdów do pracy czy na działkę.

Autor: mat. prasowe/ Materiały prasowe
Rozwiń
Dacia Logan II (2012-2020) - wnętrze

Dacia Logan II (2012-2020) - wnętrze

Brak wygód czy prestiżowego wyposażenia. Prosta forma, sporo miejsca i twarde materiały to najkrótszy opis wnętrza Dacii Logan drugiej generacji.

Autor: mat. prasowe/ Materiały prasowe
Rozwiń
Dacia Logan drugiej generacji - bagażnik

Dacia Logan drugiej generacji - bagażnik

Bagażnik Dacii Logan Sedan ma dużą pojemność 510 litrów. Wersja MCV dysponowała niemal 600 l przestrzeni.

Autor: mat. prasowe/ Materiały prasowe
Rozwiń
Dacia Logan II (2012-2020)

Dacia Logan II (2012-2020)

Gama jednostek napędowych nie jest więc szczególnie rozbudowana - w Dacii nie chodzi o osiągi czy wrażenia z jazdy. Tu priorytetem jest oszczędność i faktycznie, wszystkie silniki są dość ekonomiczne, a diesel 1.5 dCi charakteryzuje się wyjątkowo niewielkim apetytem na paliwo. 

Autor: mat. prasowe/ Materiały prasowe
Rozwiń
Dacia Logan II (2012-2020)

Dacia Logan II (2012-2020)

Silniki, które trafiały pod maskę Dacii Logan drugiej generacji to sprawdzone konstrukcje koncernu Renault, co należy uznać za zaletę. Diesel 1.5 dCi, choć nie ma najlepszej opinii, w Dacii jest już pozbawiony trapiących go problemów, a dzięki temu niezbyt awaryjny. Warto wybrać odmianę 1.5 dCi o mocy 90 KM - w praktyce będzie ona bardziej oszczędna od słabszego wariantu.

Autor: mat. prasowe/ Materiały prasowe
Rozwiń
Dacia Logan drugiej generacji

Dacia Logan drugiej generacji

Wśród benzynowych silników, lepszym wyborem będzie motor 0.9 TCe, który występował również z fabryczną instalacją LPG. To 3-cylindrowa, turbodoładowana jednostka, co nie brzmi jak przepis na niezawodność, ale motor okazuje się być trwały i nie generuje problemów. Słabsze 1.2 o mocy 75 KM może być niewystarczające do jazdy po autostradzie, czy z kompletem pasażerów. Francuski, wolnossący silnik o wiekowej konstrukcji również jest jednak odporny na ciężkie warunki eksploatacji i nie powinen zaskoczyć nas kosztowną awarią.

Autor: mat. prasowe/ Materiały prasowe
Rozwiń
Powrót
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email