Ford Fiesta ST lifting 2022
Ford Fiesta ST lifting 2022
Ford Fiesta ST został poddany liftingowi. Auto wyróżnia się odnowioną stylistyką, lepszymi multimediami i udoskonalonymi systemami wsparcia.
Ford Fiesta ST lifting 2022
Auto teraz m.in. ostrzeże przed jazdą pod prąd oraz przypomni o sprawdzeniu tylnej kanapy, aby nie zostawić na niej dziecka.
Ford Fiesta ST lifting 2022
Nadwozie występujące w odmianie 3- i 5-drzwiowej, charakteryzuje się bardziej agresywnymi liniami, z górną i dolną osłoną chłodnicy o strukturze plastra miodu oraz dużymi bocznymi otworami wlotowymi.
Ford Fiesta ST lifting 2022
Górna osłona chłodnicy i boczne wloty powietrza Fiesty ST są wykończone w wyjątkowym dla tej wersji kolorze Chrystaline Grey, a aerodynamicznie dopracowana dolna listwa przedniego spoilera, progi boczne, spojler tylnej klapy i tylny dyfuzor otrzymały lakierowanie w kolorze nadwozia.
Ford Fiesta ST lifting 2022
Nowością są matrycowe reflektory diodowe. Standardowe 17-calowe, lub opcjonalne 18-calowe felgi mają ciemne wykończenie Magnetite, a wśród opcji kolorystycznych nadwozia pojawił się odważny lakier ST Mean Green.
Ford Fiesta ST lifting 2022
W kabinie znajdziemy nowe siedzenia. Fotele Performance opracowano z myślą o zapewnieniu kierowcy lepszego wsparcia podczas jazdy wyczynowej i wysokiego komfortu w podróży. Zintegrowany zagłówek i 14-stopniowa regulacja ułatwiają kierowcy znalezienie optymalnej pozycji za kierownicą, a kontrastowe szwy w kolorze czerwonym i obicia Sensico podkreślają ekskluzywny charakter wnętrza.
Ford Fiesta ST lifting 2022
Sportowa kierownica ze spłaszczonym u dołu wieńcem i matowa folia, imitująca włókno węglowe oraz czerwone detale dodają kabinie sportowego charakteru.
Ford Fiesta ST lifting 2022
Co pod maską? Ford Fiesta ST napędzany jest benzynowym silnikiem 1.5 EcoBoost, rozwijającym moc maksymalną 200 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 290-320 Nm w przedziale od 1600 do 4000 obr./min. Wzrost momentu obrotowego do maksymalnie 320 Nm poprawiono o 10-procent.
Ford Fiesta ST lifting 2022
Auto napędzane na przednią oś, osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km w czasie 6,5 sekundy i prędkość maksymalną 230 km/h. Pojazd poza trybami jazdy Normal i Sport, dysponuje również trybem Track, który zastąpił tryb Eco. Torowy tryb Track wyłącza kontrolę trakcji i zapewnia najmniejszą ingerencję ze strony systemu ESC, pozwalając na korzystanie z poślizgu podczas jazdy po torze.