Kinga Rusin jeździ Porsche Panamera S-E Hybrid - Super Express
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
 Kinga Rusin jeździ Porsche Panamera S-E Hybrid

Kinga Rusin jeździ Porsche Panamera S-E Hybrid

Kinga Rusin jeździ bardzo eleganckim kilkuletnim Porsche. Co to dokładnie za samochód? Porsche Panamera to pojazd łączący osiągi, jakich można oczekiwać od wozu sportowego, z luksusem i wszechstronnością limuzyny. Model ten jest produkowany od 2009 roku i aktualnie dostępny jest w salonach niemieckiej marki pod postacią drugiej, zmodernizowanej już generacji.

Autor: papara69/ Archiwum prywatne
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Trochę odrapane na przednim zderzaku Porsche Panamera użytkowane przez Kingę Rusin to kilkuletnie auto pierwszej generacji po liftingu.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Auto jak przystało na markę Porsche zostało luksusowo wykończone, jest dopracowane w najdrobniejszym szczególe i ma bardzo bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i komfortu.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Panamera Kingu to dokładnie to Panamera S-E Hybrid warta na rynku samochodów używanych około 280 tys. zł.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Pod oznaczeniem S-E Hybrid kryje się ekologiczny hybrydowy układ napędowy i niesamowite osiągi.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Pod skórą tej maszyny zamontowano układ złożony z benzynowego silnika V6 o pojemności 3.0 litra, który rozwija 333 KM mocy i 440 Nm momentu obrotowego oraz z silnika elektrycznego generującego 95 KM i 310 Nm. Po zsumowaniu daje to moc 416 KM i 590 Nm.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Napęd trafia na tylną oś za sprawą 8-biegowej przekładni automatycznej. Sprint od 0 do 100 km/h trwa 5,5 sekundy, a prędkość maksymalna to równe 270 km/h.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche w swoich materiałach informacyjnych podaje średnie zużycie paliwa na poziomie 3,1 litra na 100 km.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Elegancko wykończone wnętrze Porsche Panamera S-E Hybrid.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Elegancko wykończone wnętrze Porsche Panamera S-E Hybrid.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera S-E Hybrid

Porsche Panamera od początku produkcji w całości wytwarzane jest w fabryce Porsche w Lipsku.

Autor: Porsche/ Materiały prasowe
Rozwiń
Powrót
 Kinga Rusin jeździ Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Porsche Panamera S-E Hybrid
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email