Michel Moran jeździ sportowym kabrioletem Porsche 911 Carrera 4 GTS

CLS

Michel Moran zna się na gotowaniu, jak mało kto, ale i z motoryzacją ma wiele wspólnego. Juror programu "MasterChef" i "MasterChef Junior" najczęściej porusza się po drogach skuterem, jednak gdy wychodzi słońce, nie może się oprzeć przejażdżce sportowym kabrioletem. Czym jeździ sławny restaurator? Ta czerwona rakieta "robi setkę" w 4 sekundy!

Michel Moran
Fot.: papara18

Michel Moran

Michel Moran, światowej sławy kucharz i restaurator, znany także jako juror programu TVN "MasterChef" i "MasterChef Junior", żyje z gotowania i zabierania fartuchów. Jak widać, nie tylko jedzeniem człowiek żyje.

Michel Moran
Fot.: papara18

Michel Moran

W wolnej chwili Moran lubi łapać wiatr we włosy za kierownicą nietuzinkowego, sportowego kabrioletu ze Stuttgartu.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Fot.: Porsche

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

Samochód, którym okazjonalnie wyjeżdża z garażu, by oddać się przyjemności z jazdy, to jego spełnienie marzeń. Ta czerwona rakieta potrafi przyspieszyć do "setki" w blisko 4 sekundy i rozpędzić się do nawet 300 km/h.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Fot.: Porsche

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

To cacko jest warte krocie, ma apetyt na paliwo i kusi do szybkiej jazdy. Co to za samochód?

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Fot.: Porsche

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

Czerwone cacko Michela to spełnienie jego marzeń z dzieciństwa. Porsche 911 Carrera 4 GTS ze składanym dachem generacji 991 to bardzo rzadki widok na polskich drogach.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Fot.: Porsche

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

Auto jest napędzane przez benzynową, 6-cylindrową jednostkę typu boxer o pojemności 3,8-litra, która generuje moc 430 KM i 440 Nm.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Fot.: Porsche

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

Automatyczna i bardzo szybka przekładnia PDK przenosi cały moment obrotowy na wszystkie cztery koła. W efekcie przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje jedynie 4,2 sekundy. Z kolei prędkość maksymalna tego wariantu wynosi ponad 300 km/h.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Fot.: Porsche

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

Egzemplarz Morana, jak na odmianę GTS przystało, jest pokryty charakterystycznym czerwonym lakierem i stoi na dużych, czarnych felgach.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Fot.: Porsche

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

Czarne są także oznaczenia modelu, dokładki zderzaków i progów i miękki dach.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Fot.: Porsche

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

Samochody Porsche dobrze trzymają cenę, dlatego nawet za kilkuletni egzemplarz, w zależności od przebiegu i wyposażenia, trzeba zapłacić od 400 do 600 tys. złotych.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Fot.: Porsche

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

Najnowsza generacja kultowego Porsche 911 o oznaczeniu 992, w odmianie Carrera 4 GTS Cabriolet, startuje w polskim cenniku od 825 tys. złotych bez wyposażenia dodatkowego. Za "dopchane" sztuki trzeba zapłacić nawet 1 mln złotych.

Zobacz następną galerię
Najlepsze silniki w używanych samochodach
Najlepsze silniki w używanych samochodach

Najlepsze silniki w używanych samochodach

Zamknij galerię
email