Peugeot 3008 po liftingu 2020
Z jednej strony, dla modelu 3008 nadszedł czas na lifting. Z drugiej, kompaktowy crossover przynosi zyski, jest znany i lubiany przez klientów. Efektem modernizacji jest delikatnie przestylizowany przód i szereg drobnych zmian we wnętrzu.
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Pas przedni musiał zostać zmodernizowany tak, by nowa twarz 3008 pasowała do pozostałych modeli w gamie. Pojawiły się zatem LED-owe "kły", a grill ma strukturę przypominającą to co znamy m.in. z modeli 208 i 2008.
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Tył pozostawiono niezmienionym, ale drobny lifting widać we wnętrzu.
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Zgodnie z obowiązującą modą, powiększony został ekran systemu multimedialnego - ma teraz 10 cali przekątnej (wcześniej było to 8 cali).
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Pod maską raczej nie doczekamy się istotnych zmian. W ofercie pozostaje 3-cylindrowy silnik 1.2 PureTech, który generuje 130 KM, 4-cylindrowe 1.6 o mocy 180 KM, diesel 1.5 130 KM i topowa, 300-konna hybryda z napędem na obie osie. Dla słabszej benzyny i diesla, Peugeot pozwala klientom wybierać między 6-biegowym manualem i 8-stopniową skrzynią automatyczną. Standardem dla "automatów" jest możliwość wyboru trybu jazdy (Normal, Eco i Sport).
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Auto trafi do salonów pod koniec roku. Czas pokaże, czy nadal będzie tak chętnie wybierane przez klientów.
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020
Peugeot 3008 po liftingu 2020