SsangYong Korando e-Motion - Super Express
SsangYong Korando e-Motion to pierwszy taki model marki

SsangYong Korando e-Motion to pierwszy taki model marki

SsangYong Korando e-Motion to pierwszy elektryczny samochód marki. Koreańczycy długo zwlekali z elektryfikacją gamy, ale jak widać, stało się to koniecznością. Model, który zadebiutuje na rynku wiosną 2022 roku nie zapowiada się, jakby był zrobiony pod przymusem.

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
SsangYong Korando e-Motion

SsangYong Korando e-Motion

Całkiem przyzwoite parametry, o których możemy przeczytać w informacji prasowej zwiastują auto, które będzie mogło powalczyć z europejską konkurencją. 4,5-metrowy crossover może się pochwalić niezłym zasięgiem i silnikiem o rozsądnej mocy.

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
Nowy, elektryczny SsangYong

Nowy, elektryczny SsangYong

Pierwszy elektryczny SsangYong ma mieć baterię o pojemności 61,5 kWh i średni zasięg 339 km wg normy WLTP. Koreańczycy chwalą się jednak, że w cyklu miejskim auto będzie mogło przejechać nawet 474 km. Ambitne założenie - oznaczałoby to, że samochód w mieście musiałby zużywać niespełna 13 kWh/100 km. 

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
SsangYong Korando e-Motion - wnętrze

SsangYong Korando e-Motion - wnętrze

Za napędzanie auta odpowiedzialny ma być 190-konny silnik elektryczny lecz SsangYong tradycyjnie już nie chwali się czasem przyspieszenia do 100 km/h czy prędkością maksymalną. Na te dane musimy jeszcze poczekać. Auto będzie zdolne do szybkiego ładowania przez złącze CCS.

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
SsangYong Korando e-Motion

SsangYong Korando e-Motion

Naładowanie akumulatora od 20 do 80% ma zająć 33 minuty. Wynik całkiem niezły, choć nie wybitny - maksymalna moc ładowania ma podchodzić w okolice 100 kW.

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
SsangYong Korando e-Motion

SsangYong Korando e-Motion

Cieszy również fakt, że pojemność bagażnika w elektrycznej odmianie nie ulegnie zmianie. Kufer ma mieć 551 litrów pojemności wg normy VDA. Zastosowanie elektrycznego napędu nie wpłynęło również na prześwit (177 mm) czy zdolności do holowania przyczepy (uciąg 1,5 tony).

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
SsangYong Korando e-Motion

SsangYong Korando e-Motion

Czy nowy SsangYong powalczy z europejską konkurencją jak równy z równym? To zależy w dużym stopniu od ceny. Na razie nie wiemy, ile będzie kosztował elektryczny, koreański SUV. Pełna specyfikacja wraz z cennikiem zostaną opublikowane w późniejszym okresie, bliżej wiosennej premiery.

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
SsangYong Korando e-Motion

SsangYong Korando e-Motion

Bagażnik ma 551 litrów pojemności

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
SsangYong Korando e-Motion

SsangYong Korando e-Motion

Cyfrowe zegary - to widzieliśmy już w dotychczasowych modelach marki

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
SsangYong Korando e-Motion - wnętrze

SsangYong Korando e-Motion - wnętrze

SsangYong Korando
Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
SsangYong Korando e-Motion

SsangYong Korando e-Motion

SsangYong Korando e-Motion

Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
SsangYong Korando

SsangYong Korando

SsangYong Korando
Autor: SsangYong/ Materiały prasowe
Rozwiń
Powrót
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email