Awaria w PKO BP: Nie działają aplikacja IKO i serwis iPKO

i

Autor: wikimedia.org // CC BY-SA 3.0 // MOs810 Awaria w PKO BP: Nie działają aplikacja IKO i serwis iPKO

Awaria w PKO BP: Nie działają aplikacja IKO i serwis iPKO

2018-12-03 19:08

W minionym tygodniu informowaliśmy o awarii w ING Banku Śląskim. Wówczas nie działały płatność kartą, bankomaty i przelewy internetowe. Teraz problemy ma PKO BP.

„Informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia” – taki komunikat na facebookowym profilu banku PKO BP pojawił się o godzinie 16.29.

Trudno powiedzieć, jak długo potrwa proces naprawy.

Aktualnie przy próbie zalogowania się na iPKO można przeczytać komunikat następującej treści: „Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia”.

W aplikacji zaś: „Błąd działania aplikacji. Wynik realizowanej operacji nie jest znany”.

>>> Pijany kierowca potrącił rowerzystkę. Uciekł, a później szedł w zaparte [WIDEO]

>>> Zamość: 17-latka podrabiała recepty. Grozi jej pięć lat więzienia


Klienci PKO BP muszą uzbroić się w cierpliwość.


>>> Samochód spadł z mostu. 17-letni kierowca uciekł z miejsca wypadku!

Zobacz TO WIDEO: