L'Oréal

i

Autor: Materiały prasowe L'Oréal

Piękno w metaverse. L'Oréal wkracza do świata wirtualnej rzeczywistości

2022-11-25 8:38

Należące do Grupy L'Oréal marki Maybelline New York i L'Oréal Professionnel we współpracy z zespołem renomowanych makijażystów, fryzjerów i artystów 3D, połączyły siły z platformą do tworzenia awatarów - Ready Player Me. W efekcie wspólnych działań powstały oryginalne makijaże i fryzury, które można wykorzystywać tworząc awatary na ponad czterech tysiącach platform, gier i aplikacji. Tym samym L'Oréal udostępnił trzem miliardom graczy na całym świecie możliwość kreatywnej zabawy i wyrażania siebie w wirtualnej rzeczywistości.

L’Oréal wkracza do metaverse i udostępnia stylizacje dla awatarów na platformie Ready Player Me oraz wszystkich aplikacjach i grach z nią kompatybilnych, w tym Spatial, HiberWorld i VRChat. Inicjatywa jest nowoczesną metodą dotarcia do konsumentów z ofertą produktów i usług.

Zobacz także: Boski trik z TikToka na kucyk pełen objętości. Koniec z klasycznym wiązaniem włosów

Połączenie kreatywności, technologii, specjalistycznej wiedzy i doświadczenia L'Oréal w dziedzinie piękna, pozwala nam zaoferować użytkownikom możliwość wyrażania siebie w wirtualnym świecie. Z ponad trzema miliardami graczy na całym globie oraz naszą otwartością na odkrywanie nowych kodów piękna, czynimy doświadczenie piękna bardziej dostępnym. Ponadto odzwierciedla różnorodność naszego świata – powiedziała Camille Kroely, Chief Metaverse3 Officer w Grupie L’Oréal.

Maybelline New York, marka makijażowa numer jeden na świecie, oferuje pięć makijaży, aby dać użytkownikom możliwość kreowania swojego wirtualnego wizerunku. Natomiast L'Oréal Professionnel, lider w branży profesjonalnego fryzjerstwa i zaufany partner stylistów fryzur i ich klientów, przygotował pięć inspirujących i zgodnych z trendami fryzur, które dają możliwość wyrażania siebie w cyfrowym świecie. Jednym z artystów zaangażowanych w projekt był Evan Rochette, projektant i programista 3D

Wierzymy, że przyszłość piękna będzie zarówno fizyczna, jak i cyfrowa oraz wirtualna. Nasze marki tworzą nowe, wciągające i niestandardowe doświadczenia w wirtualnej przestrzeni, grach, i reklamach. Angażujemy także wirtualnych ambasadorów i influencerów. Jesteśmy bardzo podekscytowani tworzeniem przyszłości piękna w Web3 i metaverse – mówi Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer w Grupie L’Oréal.

Źródło: materiały prasowe 

Tak wygląda dom Violetty Villas. Czy ludzie zapomną o słynnej artystce?
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Nasi Partnerzy polecają