Coca-Cola

i

Autor: Materiały prasowe Coca-Cola

Coca-Cola Zero Cukru - smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami

2022-09-23 12:07

Coca-Cola przedstawia nową kampanię, w której zaprasza do spróbowania Coca-Cola Zero Cukru i wyrażenia jej wyjątkowego smaku w kreatywny, magiczny sposób – bez zbędnych słów. Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które mają zapraszać do wspólnej zabawy w social mediach. W drugiej połowie września miłośnicy Coca-Cola Zero „Lime” będą mogli rozkoszować się nowym smakiem orzeźwiającego napoju, który dołączył do portfolio marki.

Coca-Cola Zero Cukru #ZeroSłów to nowa kampania promująca wariant kultowego napoju w wersji bez cukru, który smakuje tak dobrze, że aż trudno wyrazić to słowami. Marka nową akcję dedykuje fanom Coca-Cola Zero Cukru, zapraszając ich do wspólnej zabawy. W tym celu stworzyła kolorowe, zabawne efekty dostępne między innymi w aplikacji „Coke App”, na Facebooku oraz Instagramie i zachęca, by za ich pomocą i popularnych emotikonek pokazać, jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru.

Coca-Cola w zaproponowanej zabawie porusza kreatywność i wyobraźnie, i co najważniejsze pozwala wyrazić swoje emocje, na swój własny, oryginalny sposób. Internetowi twórcy z całego świata dołączają do kampanii Coca-Cola Zero Cukru #zerosłow, tworząc magiczne obrazy i filmy. Popularna, brytyjska wizażystka i charakteryzatorka Isamaya Ffrench próbując Coca-Cola Zero Cukru, rozkwitła diamentami. Amerykański artysta i malarz Devon Rodriguez uchwycił w szkicu emocje po posmakowaniu napoju, a nagrodzona MTV VMA Awards choreografka Sherrie Silver wytańczyła swoje wrażenia po wypiciu Coca-Cola Zero Cukru. Ciekawe, jak polscy twórcy wyrażą jej smak bez słów? O tym przekonać się będzie można w nadchodzących tygodniach. Każdy, kto chce może dołączyć do zabawy Coca-Cola. Wystarczy posmakować Coca-Cola Zero Cukru i dodać na Instagramie albo w Relacji film lub zdjęcie z filtrem marki, które wyrażają smak, którego nie da się opisać słowami. A na koniec oznaczyć materiał hasztagiem akcji #zerosłów i puścić go w świat.

Zobacz także: Te przedmioty z Twojej kuchni przyniosą Ci pecha! Wierzenia i przesądy o tym, dlaczego plastik jest lepszy od porcelany

Coca-Cola swoim działaniem łączy dwa światy wirtualny i rzeczywisty. Sprawia, że przenikają się one w magiczny sposób, tworząc przyciągające oko obrazy. Trójwymiarowe murale kampanii Coca-Cola zdobią dwa budynki w Warszawie, tworząc urzekający efekt głębi i zmieniając się w zależności od pory dnia. Jednak to nie wszystkie niespodzianki od marki. Ma ona w zanadrzu kolejną. We wrześniu w Internecie i Social Mediach zrobi się także głośno o niedawno wprowadzonym wariancie Coca-Cola Zero Cukru „Lime” o smaku limonki. Produkt z końcem września będzie też dostępny w sieciach handlowych w całej Polsce.

Coca-Cola jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) już od ponad 20 lat pracuje nad obniżaniem zawartości cukru w jej produktach. Wraz z innymi firmami członkowskimi w latach 2000-2015 zmniejszyła średnią zawartość cukrów dodanych o 12 proc., a w okresie od 2015 do 2019 roku o kolejne 14,6 proc. Aktualnie, firma realizuje swój cel obniżenia zawartości cukru o dodatkowe 10%. W 2021 roku napoje o obniżonej lub zerowej zawartości cukru stanowiły ponad 37% portfolio marki.

Źródło: materiały prasowe 

Coca-Cola

i

Autor: Materiały prasowe Coca-Cola
Justyna Steczkowska o swojej emeryturze. Zdradziła jakie ma plany!
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE