Miejsce stworzone dla kobiet. Innowacyjne podejście do kobiecości

Kobiecość - jak ją pielęgnować nie tylko w Dzień Kobiet?
Autor: Getty Images

Kobiecość to siła, a kobiety wielokrotnie udowadniały, że ich miejsce jest tam gdzie sobie wymarzą, a nie w przysłowiowej kuchni. Panie angażują się zarówno w sprawy polityczne, ekonomiczne jak i z powodzeniem prowadzą wielkie biznesy. To właśnie z myślą o nich działa newsletter portalu newsme.pl. To platforma stworzona dla kobiet sukcesu, która poszukują doskonale odnajdują się w gorących trendach światowych rynków, niezależnie od branży.

Kobiety, które zdecydują zapisać się do newslettera newsme.pl codziennie o 7:30 rano, przez 5 dni w tygodniu, otrzymują 5 wyselekcjonowanych i wartościowych informacji wybranych specjalnie dla nich. Tych najważniejszych, od polityki, gospodarki, tematów społecznych, po najważniejsze doniesienia ze świata nauki, kultury i technologii. Nadrzędnymi elementami strategii rozwoju newsme.pl nacechowanymi otwartością w postrzeganiu obecnej rzeczywistości i otaczającego nas świata są  między innymi:

- stała rozbudowa i rozwój społeczności newsme.pl oraz intensyfikacja kontaktu z czytelniczkami poprzez włączenie do komunikacji takich narzędzi on-line jak webinary, czy podcasty, a gdy będzie to tylko możliwe spotkań, konferencji i innych projektów na żywo z udziałem wielu znanych i cenionych za swe wybitne osiągnięcia osób.

- realizacja ogólnopolskiej kampanii CSR opracowanej wraz z Fundacją „Żebyś wiedziała” we współpracy z cenionymi ekspertami dotyczącej higieny informacyjnej Polek, ich dostępu do informacji, dostępu do inicjatyw społecznych, do wyrażania własnej opinii, do wyższych stanowisk, do równości płac, etc.

Twórczynie newsme.pl jako influencerki nowego typu, o odmiennym i innowacyjnym podejściu do treści i informacji stricte, w swoich działaniach przekonują, iż Polki mogą i chcą robić i wiedzieć więcej, lepiej, bardziej jakościowo. W swojej strategii inspirują nie tylko do świadomego, odpowiedzialnego życia, ale także do postaw prospołecznych, proekologicznych, szeroko rozumianej dbałości o siebie, troszcząc się o to, by kobiety w Polsce miały wiedzę o otaczającym je świecie, bez konieczności poświęcania na jej zdobycie zbyt wiele czasu.

- Mamy świadomość tego, jak wiele ról społecznych pełni współczesna kobieta. Wiemy też, że zwłaszcza w pandemii, czas na ich wypełnianie zwyczajnie się na siebie nakłada. Po dodaniu do tego jeszcze olbrzymiej ilości bodźców, jakie są nam dostarczane każdego dnia, często nacechowanych negatywnie, z tego obrazu wyłania się potrzeba odcięcia się od tego, co z pozoru wydaje się niepotrzebne - czyli od informacji o świecie. Jednak na dłuższą metę skutkuje to osławionym już syndromem FOMO, o społecznych konsekwencjach nie wspominając. Dlatego właśnie newsme.pl tak dobrze odpowiada na potrzeby Polek  – mówi Agata Kubasiewicz, jedna ze współzałożycielek newsme.pl.

Źródło: materiały prasowe

Express Biedrzyckiej - Zbigniew Girzyński: Nigdy bym nie wziął do rządu tych koalicjantów
Komentarze
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze