Polacy TO pokochali, nie przeszkadza im nawet pandemia!

2021-01-22 13:16 kaja
Ćwiczenia ogólnorozwojowe w domu - przykłady ćwiczeń wzmacniających całe ciało
Autor: Getty Images Ćwiczenia te z łatwością zrobisz w domu - nie wymagają bowiem specjalnego sprzętu.

Styczeń to czas realizacji noworocznych postanowień, z których najpopularniejszym jest jak co roku dieta i aktywność fizyczna. Niestety, z uwagi na pandemię COVID-19 siłownie i baseny pozostają zamknięte. Nie zniechęciło to jednak Polaków, którzy coraz chętniej ćwiczą w domu. W obliczu nowej rzeczywistości, wyraźny przyrost zamówień sprzętu do domowej siłowni notują platformy internetowe. Największą dynamikę wzrostu w sklepie online Empiku wykazuje segment akcesoriów treningowych – aż plus 400 proc. w skali rok do roku.

Na pierwszym miejscu top sprzedaży Empiku znajdują się rollery do masażu, a za nimi najchętniej kupowane są ekspandery i gumy, hula-hop, hantle i obciążenia oraz maty do ćwiczeń. Wzmacniamy się także od środka wybierając witaminy wspierające odporność organizmu wyprzedzają popularnością suplementy diety. Z tego też powodu sieć coraz mocniej inwestuje w ten segment. Kategoria sport odpowiada już za 11 proc. całościowego obrotu sklepu internetowego. Asortyment ok. 84 tys. unikalnych produktów oferuje tu ok. 400 sprzedawców, a w ostatnim czasie do grona firm partnerskich dołączył Intersport.

Rozszerzanie współpracy z tak silnymi markami jak Intersport to jeden z filarów naszej strategii, który wzmacnia konkurencyjność i siłę rynkową platformy Empik.com. Pozwala nam to stale rozwijać asortyment o nowe typy produktów, dedykowane kolejnym dyscyplinom sportowym. Aktualnie największym zainteresowaniem cieszą się akcesoria do ćwiczeń poza profesjonalnymi obiektami sportowymi, ale nie zapominamy o kategoriach, które wraz z nadejściem kolejnych miesięcy ponownie zyskają na znaczeniu jak np. sporty sezonowe, rowery, skating, turystyka czy bieganie. W dalszym ciągu można spodziewać się uzupełniania oferty m.in. o sporty wodne, w tym żeglarstwo czy deski „sup” - mówi Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku. 

Zobacz również: Promocje Biedronka. Kosmetyczny HIT wszech czasów za GROSZE! Oferta petarda

Praca zdalna i dominacja siedzącego trybu życia sprawiły, że największym zainteresowaniem klientów Empik.com cieszą się rollery do masażu. Dynamika wzrostu sprzedaży tego produktu to aż +11 000 proc. rok do roku. Za nimi plasują się popularne wśród dorosłych i dzieci hula-hoop (+885 proc.), a dalej hantle i obciążenia (+799 proc.), maty do ćwiczeń (+455 proc.), stepy (+420 proc.), uchwyty do pompek (+358 proc.) czy wałki treningowe (+309 proc.). Wydawać by się mogło, że w urządzaniu domowej siłowni największym ograniczeniem może być znalezienie wystarczającej przestrzeni, jednak klienci równie chętnie sięgają po większe i cięższe urządzenia. Sprzedaż sprzętu fitness na Empik.com wzrosła w ostatnim czasie o +350 proc. rok do roku, a sprzętu siłowego o +224 proc.

Express Biedrzyckiej - Jacek Jaśkowiak: Straszą, że mnie zabiją
Najnowsze