Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ - Super Express
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
Autor: Super Express/Rem
Rozwiń
Powrót
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email