RAPORT MILLERA - NOWE, niepublikowane wcześniej ZDJĘCIA - Super Express
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Porozrzucane fragmenty kabiny pasażerskiej zebrane przy wraku tupolewa
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA: Niedostateczne WYSZKOLENIE, BŁĄD ZAŁOGI, zły stan lotniska i BŁĘDY KONTROLERÓW – przyczyny katastrofy Smoleńskiej (NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA)
Autor: Archiwum serwisu,
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Owalne wgniecenia, które powstały na krawędzi natarcia skrzydeł. Wgniecenia powstawały w momencie uderzania tupolewa o gałęzie i drzewa
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Otwarte lewe podwozie główne świadczy o gotowości do lądowania
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Przednia część kadłuba z pierwszym salonikiem (tzw. salonką). To tutaj siedział prezydent RP śp. Lech Kaczyński z małżonką, tutaj też powinien siedzieć generał Błasik
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Pozostałości przedniej części samolotu to fragmenty blachy i przewodów. Tupolew zarył kilka metrów w ziemię, osoby w kabinie pilota - w tym generał Błasik - były skazane na śmierć na miejscu
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Feralna brzoza, która spowodowała oderwanie części lewego skrzydła Tu-154M w Smoleńsku
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Ślad na ziemi spowodowany lewym sterem kierunku
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Drzewa uszkodzone przez skrzydła i kadłub samolotu przy przechyleniu ok. -16 stopni w lewo
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Środkowa część kadłuba wydaje się być w nieco lepszym stanie niż przód tupolewa
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Kabina pasażerska w tylnej części tupolewa
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Im dalej od przodu samolotu, tym lepszy stan. Na tylnej części Tu-154M ocalały bardzo duże fragmenty poszycia
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Fragmenty prawego skrzydła
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Krawędź spływu prawego skrzydła oraz prawe podwozie główne
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Rozerwana krawędź natarcia lewego skrzydła
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Środkowa część lewego skrzydła - tak jak i całe lewe skrzydło - jest w strzępach
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Lewy silnik tupolewa jest pofragmentowany, a łopatki - połamane. Widać, że przyjął na siebie impet uderzenia o ziemię
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Prawy silnik Tu-154M jest w dużo lepszym stanie niż lewy. Blacha jest pogięta a poszycie zerwane, ale konstrukcja silnika nie została znacząco naruszona
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Po układzie sterowania samolotem zostały tylko strzępy. Na zdjęciu układy, które znajdują się w kokpicie i pod podłogą kabiny pilotów
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Charakterystyczne punkty na trasie lotu Tu-154M. Od momentu, gdy zadziałał radiowysokościomierz (1), aż do zderzenia samolotu z ziemią (7)
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Stateczniki w momencie katastrofy Tu-154M ustawione były na kąt 3 stopni
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA: Niedostateczne WYSZKOLENIE, BŁĄD ZAŁOGI, zły stan lotniska i BŁĘDY KONTROLERÓW – przyczyny katastrofy Smoleńskiej (NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA)
Autor: Archiwum serwisu,
Rozwiń

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

Autor: Archiwum serwisu
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

Autor: Archiwum serwisu
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

Autor: Archiwum serwisu
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

Autor: Archiwum serwisu
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

Autor: Archiwum serwisu
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

Autor: Archiwum serwisu

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

Autor: Archiwum serwisu

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

Autor: Archiwum serwisu
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

Autor: Archiwum serwisu
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Wypuszczone sloty lewego i prawego skrzydła tupolewa z uszkodzeniami
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Wychylone klapy zaskrzydłowe
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Wypuszczone reflektory przednie informują o tym, że samolot był przygotowany do lądowania
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Schowane interceptory
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Raport Millera - fragmenty Tu-154M

Wypuszczona przednia goleń podwozia
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń

RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA

RAPORT MILLERA: Niedostateczne WYSZKOLENIE, BŁĄD ZAŁOGI, zły stan lotniska i BŁĘDY KONTROLERÓW – przyczyny katastrofy Smoleńskiej (NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA)
Autor: Archiwum serwisu,
Rozwiń
Powrót
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email