Gessler niemal dwa razy droższa niż Górniak

2019-11-19 20:27

Kulinarne programy z udziałem Magdy Gessler przebiły finansowo "My Way" z Edytą Górniak w roli kursantki, przygotowującej się do egzaminu na prawo jazdy. Marketingowcy wolą inwestować w reklamy przed programami, które zapewnią im największe zyski. Nazwisko znanej restauratorki pomaga w osiągnięciu sukcesu reklamowego.

Magda Gessler i Edyta Górniak

i

Autor: AKPA Gessler niemal dwa razy droższa niż Górniak

Portal "Wirtualnemedia" donosi o nakładach finansowych ponoszonych za reklamę przed emisją popularnych programów rozrywkowych w TVN. Liderem stacji są programy z udziałem Magdy Gessler. 30-sek. spot przy finałowym odcinku „Masterchefa”, będzie kosztował 89 tys. . Za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach” trzeba zapłacić 84,6 tys. . Obie ww. produkcje mogą poszczycić się ponadmilionową oglądalnością. Od lat utrzymują widzów i na stałe zagościły w ramówce TVN. Nowością stacji jest program z udziałem innej popularnej gwiazdy, czyli Edyty Górniak. "My Way" nie ma jeszcze ugruntowanej pozycji, dlatego ceny reklam są znacznie niższe, niż w przypadku "Kuchennych Rewolucji". Na reklamę przy programie Górniak trzeba wydać 41,8 tys. zł

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki