Szymon Czerwiński: Dokonał czegoś, co nie udało się Magdzie Gessler! [WIDEO]

2020-07-02 20:17

Szymon Czerwiński popularność zdobył dzięki programowi "MasterChef", a dziś jest już jednym z najpopularniejszych kucharzy w Polsce. Jego przepisy można znaleźć w telewizji, internecie oraz w jego książce pt. "Sprytne gotowanie" (wyd. HARDE). Okres zamknięcia w domu wykorzystał niezwykle kreatywnie, bo... wymyślił swoją własną markę kiełbas. Kiedyś dobrymi parówkami i kiełbaskami chciała Polaków karmić Magda Gessler (66 l.). Ten biznes jednak jej nie wyszedł. Szymon wie, co zrobić, by jego kiełbasy nie podzieliły tego losu.

Szymon Czerwiński

i

Autor: Kamil Kacperczyk Szymon Czerwiński we vlogu Ewy Wąsikowskiej-Tomczyńskiej
Szymon Czerwiński: Wymyślił swoją własną kiełbasę! #HOT

Szymon Czerwiński jest skromnym człowiekiem więc pytany o to jaki sposób znalazł na to, co nie udało się samej Magdzie Gessler odpowiada, że jest tym smak i jakość jego kiełbas, nad recepturą których pracował osobiście w zaciszu swojej kuchni. Twierdzi, że jego biznes to skala mikro, dużo mniejsza niż ta, na którą swego czasu postawiła Magda Gessler, która chciała produkować zdrowe i smaczne parówki i kiełbaski.

Szymon na pomysł, by wyprodukować własną kiełbasę wpadł podczas lock downy. Jak opowiada w wywiadzie dla magazynu #HOT wszystkie plany jakie miał na ten rok się zmieniły, eventy ,które miał prowadzić zostały odwołane, więc miał masę czasu na dopracowywanie receptury swojego produktu.

Kucharz swoje kiełbaski promuje na razie na warszawskim nocnym targu, gdzie sprzedaje je w postaci hot dogów z oryginalnymi dodatkami. Słucha opinii klientów, ale nie po to by odebrać komplementy a żeby móc udoskonalać swoje receptury.

Więcej o jego ciekawym projekcie kulinarnym i kolejnych zawodowych planach w materiale wideo.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki