Kim Kardashian

i

Autor: AP Kim Kardashian

"Reklama promuje pedofilię"

Dzieci i misie w stylu sado-maso w reklamie słynnej marki. Znanej celebrytce to nie przeszkadza?

2022-11-28 11:20

Dom mody Balenciaga słynący z ubierania największych gwiazd i zamiłowania do przekraczania granic, znalazł się w ogniu krytyki po szokującej kampanii reklamowej, w której dzieci przytulają maskotki ubrane w stroje kojarzące się z sado-maso. Firma przeprosiła, kampanię wycofała, a teraz głos zabrała jedna z jej twarzy, Kim Kardashian. Celebrytka nie ma zamiaru zawieszać współpracy z kontrowersyjną marką.

Te reklamy wywołały prawdziwą burzę. Luksusowy dom mody Balenciaga wypuścił niedawno kontrowersyjną świąteczną kampanię reklamową z udziałem małych dziewczynek. Na zdjęciach wykonanych przez światowej sławy włoskiego fotografa, Gabriele Galimbertiego, kilkulatki pozują na tle stołu zastawionego kieliszkami do wina, trzymając w rękach torebki wyglądające jak misie ubrane w stroje, kojarzące się z sado-maso. Kampania od razu została okrzyknięta obrzydliwą, szokującą i promującą pedofilię. "NIGDY nie wolno seksualizować dzieci" - pisali wstrząśnięci użytkownicy mediów społecznościowych. Marka zareagowała dość szybko. 

Dom mody przeprasza za kampanię sado-maso z dziećmi

Przeprosiny opublikowała na swoim koncie na Instagramie. "Szczerze przepraszamy za wszelkie urazy, które mogła spowodować nasza świąteczna kampania. Nasze torby z pluszowymi misiami nie powinny być prezentowane przy udziale dzieci. Natychmiast usunęliśmy kampanię ze wszystkich platform (...). Zdecydowanie potępiamy wykorzystywanie dzieci w jakiejkolwiek formie. Opowiadamy się za bezpieczeństwem i dobrem dzieci" - napisali przedstawiciele marki. Teraz głos zabrała jedna z najbardziej znanych ambasadorek Balenciagi, Kim Kardashian, która niemal na każdą ważną galę wybiera ubrania sygnowane tą marką.

Kim Kardashian: "Doceniam usunięcie przez Balenciagę kampanii"

Jako matka czwórki dzieci wyraziła swoje zaniepokojenie. Stwierdziła, że jest "wstrząśnięta i zniesmaczona". "Bezpieczeństwo dzieci musi być traktowane z najwyższym szacunkiem, a wszystko, co jest przeciwko niemu, nie powinno mieć miejsca w naszym społeczeństwie - kropka. Żadne próby normalizacji wszelkiego rodzaju wykorzystywania dzieci nie powinny mieć miejsca w naszym społeczeństwie – kropka". Mimo wszystko nie szczędziła marce ciepłych słów. "Doceniam usunięcie przez Balenciagę kampanii i wystosowanie przeprosin. Rozmawiałam z przedstawicielami firmy i myślę, że rozumieją powagę problemu i podejmą niezbędne kroki, aby to się nigdy więcej nie powtórzyło" - cytuje ją "Daily Mail". Kardashian dodała też, że nie zamierza zrywać z marką współpracy. 

Sonda
Słyszałaś/eś o Kim Kardashian?
Hotplota.pl: Sean Penn żeni się na Zoomie, Kim Kardashian walczy o swoje małżeństwo
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Nasi Partnerzy polecają