TIGER

Naprawdę! Sam napisał i zredagował część filmu. Jak sam mówi, sam wiele razy walczył na ringu, a to co robili ci „prawdziwi bojownicy”, którzy walczyli z narażeniem życia o wolność i ich historia bar…

dodano 1-8-2018

Maspex zapowiada działania edukacyjne na temat Powstania Warszawskiego oraz kontynuację pomocy niesionej żyjącym Powstańcom. Wadowicka spółka rehabilituje się w ten sposób po zeszłorocznej wpadce w r…

dodano 5-3-2018

Prawie 4 mln zł - tyle wpłynie na konto Dariusza Michalczewskiego (49 l.) na początku przyszłego roku. Były bokser sprzedał udziały w sieci swoich siłowni. Wcześniej wystawił na sprzedaż apartament z…

dodano 21-12-2017

W związku z aferą wokół wpisu na Instagramie marki Tiger, który ukazał się 1. sierpnia, w rocznicę Powstania Warszawskiego i wywołał powszechne oburzenie, aż 25 proc. internautów zapowiadało bojkot p…

dodano 29-8-2017

Po tym, jak w środę wybuchła afera po odkryciu przez internautów posta marki Tiger na Instagramie ze skandaliczną reklamą „1 sierpnia - Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!" firm…

dodano 16-8-2017

Właściciel Maspeksu Wadowice, Krzysztof Pawiński, do którego należy marka Tiger udzielił portalowi money.pl wywiadu, w którym przyznał, że jego firma - pokazując bulwersującą reklamę na Instagramie m…

dodano 15-8-2017

Po tym, jak do internetu trafiła bulwersująca reklama Tigera, którego producentem jest spółka Maspex, w mediach społecznościowych i internecie zawrzało. Wielu internautów zapowiedziało bojkot marek n…

dodano 11-8-2017

Właściciel marki Tiger, Grupa Maspex, zdecydował się przekazać pół miliona złotych na zbiórkę organizowaną przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej, po tym jak na profilu producenta napoju na …

dodano 11-8-2017

W Internecie nic nie ginie – tak było również ze skandaliczną reklamą Tigera „1 sierpnia - Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!", która choć została odkryta przez większość inter…

dodano 11-8-2017

Skandaliczna reklama Tigera „1 sierpnia - Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!" - taki slogan pojawił się 1. sierpnia w poście umieszczonym na Instagramie marki Tiger. Internauci…

dodano 10-8-2017

Właściciel marki Tiger, firma Maspex, zdecydował się przekazać pół miliona złotych, po tym jak na profilu producenta napoju na Instagramie, pojawił się skandaliczny wpis dotyczący Powstania Warszawsk…

dodano 10-8-2017

Marka Tiger przez cały dzień próbuje uporać się z kryzysem, jaki nastąpił, kiedy internauci odkryli skandaliczny wpis na Instagramie z 1. sierpnia z hasłem: „1 sierpnia - Dzień Pamięci. Chrzanić to, …

dodano 9-8-2017