W ramach wydarzenia dostępne będzie specjalnie przygotowane menu Kiehl’s, obejmujące kanapkę z avocado, lawendowy sernik na patyku oraz lemoniadę z nagietkiem. Wszystkie pozycje inspirowane kultowymi składnikami znanymi z produktów marki Kiehl’s. Do każdej z nich goście otrzymają mini produkt pielęgnacyjny – idealne uzupełnienie letniej rutyny beauty.
Na miejscu działać będzie również pop-upowa strefa relaksu Kiehl’s x KUST, zaprojektowana z myślą o regeneracji i krótkim oddechu od festiwalowego zgiełku. Dodatkowo, zapisując się do newslettera Kiehl’s, będzie można odebrać kolejny mini produkt, a także skorzystać ze zniżek na zakupy w wybranych perfumeriach Douglas.
Odwiedzając kawiarnię, będzie można zapoznać się z kolekcją bielizny marki KUST, prezentowaną w specjalnej pop-upowej przestrzeni. Pop-up w Piekarni Gdynia będzie czynny w środę, 2 lipca br., od 6:30 do 20:00, w czwartek od 6:30 do 22:00, natomiast w piątek i sobotę przez całą dobę.
Dodatkowo, w dniach 2–7 lipca w Gdańsku odbędzie się Summer Festival with Douglas, a jego główna część potrwa od 2 do 5 lipca w Centrum Handlowym Forum. Na uczestników czekają nowoczesne badania skóry z użyciem innowacyjnego urządzenia Skin Snap, ręcznie malowane torby w strefie customizacji oraz atrakcyjne prezenty, w tym voucher na 20% zniżki i mini kosmetyki marki Kiehl’s.
Mobilna strefa Kiehl’s umożliwi szybkie i precyzyjne sprawdzenie poziomu ochrony UV, a pierwsze 200 osób, które wykonają badanie skóry, będzie mogło przetestować nowość – Ultra Facial Barrier-Hydrating Cleanser. Do każdego zakupu produktów Kiehl’s dołączany jest krem pod oczy Avocado Creamy Eye Treatment 7 ml.
i