To partnerstwo stanowi silny sojusz między dwiema siłami zaangażowanymi w wydajność, odporność i pewność siebie. Tak jak wyczynowi sportowcy polegają na dyscyplinie i nauce, aby osiągać najlepsze wyniki, Paula’s Choice oferuje wysoce skuteczną pielęgnację skóry opartą na badaniach, transparentności i wynikach.
„W Paula’s Choice wierzymy, że pewność siebie to ostateczne zwycięstwo, niezależnie od tego, czy wkraczasz na boisko, czy zaczynasz dzień” — powiedziała Tina Pozzi, dyrektor ds. marketingu w Paula’s Choice. „Partnerstwo z UEFA Women’s EURO 2025 to naturalne rozszerzenie naszej misji, aby wzmacniać jednostki poprzez wiedzę i produkty o wysokiej wydajności, które przynoszą rezultaty”.
Współpraca zostanie wcielona w życie za pośrednictwem dynamicznej kampanii treści na platformach cyfrowych Paula’s Choice, obejmującej oryginalne historie i rutyny pielęgnacji skóry inspirowane duchem turnieju. Marka aktywizuje również swoją społeczność twórców i klientów, aby podzielili się tym, co dla nich oznacza pewność siebie — na boisku i poza nim.
Ta współpraca opiera się na rosnącej obecności Paula’s Choice w świecie sportu kobiecego. Na początku tego roku marka mianowała Ilonę Maher, amerykańską gwiazdę rugby i orędowniczkę pewności siebie, swoim pierwszym globalnym ambasadorem sportu. Jej partnerstwo oznaczało początek długoterminowego zaangażowania we wspieranie sportsmenek i celebrowanie ich historii o wysokiej wydajności, autentyczności i samoekspresji.
Jako dumny partner UEFA Women’s EURO 2025, Paula’s Choice celebruje wysoką wydajność i pewność siebie, którą ona inspiruje - na boisku, w laboratorium i w codziennym życiu.
i