OBSŁUGA KLIENTA

Urząd Miasta w Lublinie od dziś (16.03) znacznie ogranicza bezpośrednią obsługę petentów - to oczywiście kolejne zmiany w temacie koronawirusa. Ograniczenie to nie dotyczy jednak kilku przypadków: zg…

dodano 16-3-2020

Poziom obsługi klienta w Polsce wzrasta. Jak wynika z badania Daymakerindex Polska 2017, pod względem jakości obsługi i umiejętności sprzedażowych personelu, wypadamy najlepiej spośród wszystkich bad…

dodano 6-5-2017

Linie lotnicze Scandinavian Airlines System (SAS) zakupiły system opracowany przez firmę z Krakowa. Wybrane przez SAS rozwiązanie umożliwi poprawę jakości obsługi klienta i usprawni prowadzenie proce…

dodano 25-3-2016

Każdego dnia sklepy Biedronka odwiedza 4 mln klientów. Już sam ten fakt świadczy o tym, jak bardzo lubiana i ceniona wśród Polaków jest sieć. Dodatkowo potwierdza to tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi w k…

dodano 15-3-2016

Czas obsługi i zachowanie personelu – to dwa elementy, na które najczęściej narzekają polscy konsumenci. Generalnie, co czwarty z nas opuszcza miejsce obsługi niezadowolony.

dodano 15-3-2016