SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA

Pandemia koronawirusa spowodowała wiele zmian w branży sprzedaży bezpośredniej. Brak możliwości spotkań przyczynił się do wzrostu sprzedaży internetowej. Jedną z głównych wartości branży jest relacyj…

dodano 17-1-2022

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów planuje ukrócić działalność firm sprzedających seniorom drogie i niepotrzebne sprzęty lub usługi podczas specjalnie organizowanych pokazów. Chce obwarować tego…

dodano 31-7-2018

Sprzedaż bezpośrednia produktów, zarówno nieprzetworzonych, jak i w formie gotowej żywności, pochodzących z własnych gospodarstw, to dla rolników szansa na podniesienie opłacalności produkcji i zwięk…

dodano 22-9-2016

Wywiad z Ewą Kudlińską-Pyrz, Dyrektorem Generalnym Mary Kay Cosmetics Poland, Przewodniczącą Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej

dodano 18-6-2016

Sprzedają garnki, zapraszają na prezentację super-cudownego urządzenia masującego, dzwonią, żeby wcisnąć nam kartę kredytową, namówić na zmianę operatora lub wykupienie "niezbędnego" nam do szczęśc…

dodano 28-3-2016

Dziś obchodzimy dzień sprzedaży bezpośredniej. Mamy z nią do czynienia, gdy kupujemy poza stałymi punktami sprzedaży detalicznej np. podczas wizyty akwizytora w domu czy na pokazach w świetlicy osied…

dodano 17-10-2015

Co roku Polacy składają kilkadziesiąt milionów zamówień w sprzedaży bezpośredniej. Z roku na rok kupujemy więcej i jesteśmy zadowoleni z tego, co kupiliśmy. To szansa dla osób, które chciałyby spróbo…

dodano 29-4-2015

Goście kolejnego śniadania biznesowego, przedstawiciele instytucji biznesowych, czołowych firm sektora sprzedaży bezpośredniej, eksperci prawa i znawcy etyki biznesu dyskutowali o etyce i przedsiębio…

dodano 11-6-2013

Sprzedaż bezpośrednia to jedna z najstarszych form handlu. Można ją prowadzić na targu, u klienta w domu czy na nieformalnym spotkaniu. Dziś można na niej nieźle zarobić.

dodano 27-3-2012