SONY ŻERUJE na śmierci Houston? Ceny utworów podniesione o ponad 60 procent

2012-02-18 13:00

Sony Music postanowiło zarobić na śmierci Whitney Houston. 30 minut po ogłoszeniu śmierci gwiazdy Sony podniosło cenę na najpopularniejsze hity piosenkarki. Cena albumu Whitney Houston "The Ultimate Collection" wzrosła aż o 60%.

Śmierć Whitney Houston była z pewnością zaskoczeniem - gwiazda zmarła w sobotę, 11 lutego, w wieku 48 lat.

Na 30 minut po ogłoszeniu śmierci piosenkarki Sony Music podniosło cenę najpopularniejszych utworów Whitney Houston. Album "The Ultimate Collection" zmienił cenę na znacznie większą - wzrosła ona z £4,99 na £7,99 - co oznacza wzrost o 60%.

Początkowo internauci obwiniali Apple o zmianę cen na iTunes, jednak jak donosi "The Guardian", Apple automatycznie podniósł cenę utworów po podniesieniu ceny albumu przez Sony Music.

Utwory Whitney Houston zajmują obecnie pierwsze miejsca jeśli chodzi o sprzedaż.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki