Szok! Zaprzyjaźniony portal PiS-u KRYTYKUJE 500+

2016-06-24 15:33 PMar
Pieniądze banknoty
Autor: Adam Nocoń

Prawicowy serwis wGospodarce.pl zamieścił na swojej stronie artykuł z opinią eksperta o tym, że sztandardowy program PiS "500+" zadłużył Polskę o 47 mld złotych. Nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że portal ten należy do spółki Fratria czyli wydawcy "wSieci", które uchodzi za bardzo sprzyjające partii rządzącej. Artykuł szybko został usunięty, ale internauci byli jednak szybsi...  

Sprawę zauważył internauta Exen, który szybko wkleił print screena na swojego Twittera, ze zdjęciem tekstu, który ciężko uznać za zgodny z preferowaną tam linią redakcyjną:

 

 

W artykule Witold Orłowski z Narodowej Rady Rozwoju zauważa, że zadłużenie Polski w ostatnim półroczu wzrosło o 47 mld złotych, co jest efektem głównie programu "500+". Jak ocenił: - Na razie bal trwa, obyśmy się nie obudzili z wielkim kacem i rachunkiem do zapłacenia. To nieliczenie się z konsekwencjami, bo ważniejsze jest zdobycie dodatkowego miliona głosów, a konsekwencjami ktoś będzie się martwił za 5 lat. Na koniec porównuje, że poprzedni rząd w pierwszej połowie 2015 roku zadłużył kraj na sumę o 10 mld złotych niższą. Jak stwierdził: - Rząd Beaty Szydło pobił więc właśnie pewien raczej niechlubny rekord.

Zobacz także: W TOK FM KPIONO z powstańców warszawskich!

 

 

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze