Opel zmienił swoje logo

2017-06-14 16:51

Błyskawica w okręgu. Ten znak firmowy należący do marki Opel potrafi rozpoznać większość Polaków. Okazuje się, że niemiecka firma przejęta obecnie przez francuski koncern PSA, zmodyfikowała ten logotyp.

Opel Insignia Grand Sport

i

Autor: Archiwum serwisu Opel Insignia Grand Sport

Opel pod skrzydłami nowych włodarzy przechodzi szereg zmian. Prezes firmy Karl-Thomas Neumann został zastąpiony przez Michaela Lohschellera, a nowe credo firmy brzmi "Przyszłość należy do wszystkich" (The future is everyone's). Co więcej zdecydowano także o zmianie znaku handlowego. Na szczęście charakterystyczny piorun w okręgu uległ tylko niewielkiej modyfikacji — logo jest białe i pojawia się na czarnym tle.

Przeczytaj: TEST Opel Insignia Grand Sport: bez wad poprzednika

Opel w swoim komunikacie prasowym tak opisuje zmianę: "Założeniami przyjętymi przy modyfikacji logo były przejrzystość i uproszczenie. Od dziś, we wszystkich kanałach komunikacyjnych pojawiać się będzie klarowne i wyraziste dwuwymiarowe logo marki Opel. Oczywiście utrzymane zostaną jego najważniejsze komponenty — okrąg jako odniesienie do koła oraz błyskawica jako symbol czystej energii. Proste, prostolinijne, bezpośrednie — łatwo rozpoznawalne już na pierwszy rzut oka".

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki