Kasia Tusk od lat z dużym powodzeniem prowadzi swojego bloga life-stylowego "Make life easier". Córka byłego premiera wymieniana jest jednym tchem z takimi blogerkami jak Maffashion, Macademian Girl czy też Paulą Jagodzińską. Nie jest również wielką tajemnicą, że to dzięki niemu zarabia na życie.
Zobacz także: Szwagierka Kasi Tusk połączyła Strajk Kobiet i... reklamę masła. BURZA w sieci
Wiele firm jest skłonnych przeznaczyć duże kwoty, żeby Kasia Tusk wspomniała o ich produktach i je pochwaliła w swoich wpisach. Nie inaczej postanowili przedstawiciele renomowanego przedsiębiorstwa Channel. W swoim ostatnim wpisie Kasia Tusk reklamuje jeden z zapachów, dodając figlarnie w treści: - Gdy jesteś już madame, ale nie masz nic przeciwko mademoiselle (co można tłumaczyć "gdy jesteś już panią, lecz nie ma nic przeciwko bycia panienką"). Na zdjęciu, poza produktem leżącym na łózku widać również otwartą książkę, w której widzimy obraz... nagiej kobiety!
Jak podoba się taka forma reklamy?