Program Magdy Gessler "Kuchenne rewolucje" jak dotąd był uznawany za największy hit stacji TVN. Okazuje się, że restauratorka dorobiła się poważnej konkurentki. Jest nią Małgorzata Rozenek-Majdan, która ze swoim programem "Projekt Lady" dogoniła starszą koleżankę z show-biznesu. Obydwa te programy ogląda blisko 2,5 mln widzów. Jednak program Gosi jest bardziej atrakcyjny dla reklamodawców. Jak podają Wirtualne Media, cena 30-sekundowego spotu wynosi aż 26,2 tys. zł netto. W ubiegłym roku cena była nieco niższa, wynosiła 23,6 tys. zł.
W odwrotnej sytuacji znajduje się program Gessler. Stawka za reklamę zmalała z 24,4 tys. zł. na 23,5 tys. zł.
Wysoko ceni się również serial "Na Wspólnej". Za spot reklamowy trzeba zapłacić teraz 23,7 tys. zł. Jak widać wysiłek Małgosi się opłacił. A trzeba przyznać, że w ostatnich miesiącach była niezwykle zapracowana. Bywanie na wszelkiego rodzaju bankietach, udział z mężem Radkiem Majdanem (45 l.) w show "Azja Express", rozbierane zdjęcia, wrzucane przez Perfekcyjną do internetu, dały wymierne efekty. Okazała się atrakcyjną partią dla reklamodawców.
A może teraz to Magda Gessler rozbierze się w internecie?
ZOBACZ: Filip Chajzer wznosi toast za przyszłych ojców: "Z tymi solidaryzuję się najbardziej"