Wszystkim znane samochodowe odświeżacze powietrza Wunder-Baum zostały stworzone w 1952 roku w Nowym Jorku przez niejakiego Juliusa Samanna — szwajcarskiego biznesmena.
Charakterystyczne choineczki są sprzedawane w ponad 100 krajach i pięciu różnych kontynentach. W zależności od kraju mogą nosić różne nazwy tj.: Wunder-Baum (Polska, Niemcy, Dania, Szwecja, Norwegia i Finlandia), Little Trees (Stany Zjednoczone), Magic Tree (Wielka Brytania) czy Arbre Magique (Francja, Włochy, Hiszpania). Zdaniem producenta, Wunder-Baum jest najpopularniejszym samochodowym odświeżaczem powietrza na świecie.
Pomimo ogromnej popularności produktów Car-Freshner Corporation, hiszpański dom mody Balenciaga zdecydował się na skopiowanie wzoru i nadania choince nowej funkcji — teraz będzie breloczkiem za prawie 300 dolarów!
Wykonany jest ze skóry i posiada liczne znaki handlowe. Wzór choinki został całkowicie podrobiony, lecz te niestety nie pachną. Od około miesiąca breloki były sprzedawane w jednym z nowojorskich butików firmy Balenciaga za 275 dolarów (1025 zł). Cena oryginalnego odświeżacza to zaledwie 3 dolary...