Niestraszna mu żadna ZAMIEĆ! Jan Wieczorkowski jeździ NIEZŁOMNYM SUV-em - ZDJĘCIA

2021-02-08 14:36

Zima, choć pojawiła się później, niż przewidywano, nie daje kierowcom spokoju. Jednego dnia jest mroźno i sucho, zaś drugiego śnieg pada jak opętany, a asfalt znika pod białym puchem. W tak dynamicznie zmieniających się warunkach można się pogubić, ale Jan Wieczorkowski nie ma powodów do obaw. Dlaczego? Na co dzień aktor jeździ niezłomnym japońskim SUV-em, którego napęd na cztery koła nie boi się żadnej zamieci. Co to za wóz?

Kiedy w okresie bożonarodzeniowym za oknami było ciepło i pogodnie, wszyscy narzekali na brak śniegu. Teraz, gdy mróz zaatakował z ogromną siłą, znowu jest źle. Na szybko zmieniające się warunki pogodowe nie mamy wpływu, jednak kiedy w naszym garażu stoi auto, które jest gotowe na wszystkie okoliczności, nie ma powodów do obaw. Taką maszyną może się pochwalić Jan Wieczorkowski, który na co dzień podróżuje niezłomnym japońskim SUV-em. Duży prześwit, dobre opony i napęd na cztery koła, nie boją się żadnej zamieci!

Sprawdź: Gwiazda Polsatu zmienia auto kilka razy w roku! Anita Sokołowska jest ZAKOCHANA w jednej marce - GALERIA

Do miasta i w teren

Nissan X-Trail trzeciej generacji, którym Jan Wieczorkowski podróżuje na co dzień, to model zaprezentowany w 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Auto zostało zbudowane na tej samej płycie podłogowej (Common Module Family) co Renault Koleos, co oznacza, że w ofercie modelu znajdują się dwie jednostki wysokoprężne: 1.6 dCi (130 KM) i 2.0 dCi (177 KM), a także jedna jednostka benzynowa 1.6 DIG-T (163 KM). Samochód domyślnie posiada napęd na przednią oś i 6-biegową skrzynie manualną. Opcjonalnie ten japoński kolos jest dostępny także z automatyczną przekładnią Xtronic CVT oraz napędem AWD.

Zobacz: ONA była wyjątkowa! To już rok, jak Robert Górski się z nią ROZSTAŁ - ZDJĘCIA

W kabinie X-Trail'a wystrój jest niemal identyczny, jak w mniejszym Qashqaiu. Większość egzemplarzy już w standardzie posiadała system NissanConnect z nawigacją satelitarną, dotykowy ekran do obsługi multimediów. Crossover segmentu D to duże i przestronne auto, które idealnie sprawdza się na długie wypady poza miasto. Długość nadwozia mierzy 4641 mm, szerokość 1820 mm, a wysokość 1709 mm. Rozstaw osi na poziomie 2705 mm pozwala swobodnie pokonywać nierówności i komfortowo połykać kilometry na trasie. W polskim salonie takie nowe auto kosztuje co najmniej 101 440 zł.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki