Ile kosztuje nowe BMW serii 4 Coupe? Polski CENNIK dwudrzwiowego modelu z ogromnymi nerkami

2020-06-25 12:03 Rafał Mądry

Nowe BMW serii 4 Coupe pojawiło się w polskim cenniku. Najnowsza generacja dwudrzwiowego sportowego modelu klasy średniej, która została nastawiona na dynamiczną jazdę, za sprawą nowej koncepcji pionowego grilla wyraźne odróżnia się od BMW serii 3. Polska oferta jest już gotowa, a pierwsze samochody fizycznie zaparkują w salonach w październiku 2020 r. Ile trzeba zapłacić za to auto?

Klienci zainteresowani nowym BMW serii 4 Coupe mogą już zaczynać zabawę w konfiguratorze. Polski importer wprowadził ten samochód do oferty i przygotował cennik. Ile trzeba zapłacić za najbardziej kontrowersyjne BMW ostatnich lat? Wielkie nerki kosztują minimum 189 900 zł. Na początku sprzedaży oferowanych jest pięć wariantów - chodzi o dwa 4-cylindrowe silniki benzynowe i jeden 6-cylindrowy benzynowy oraz dwa warianty 4-cylindrowego diesla. W marcu 2021 r. dojdą do tego dwa 6‑cylindrowe silniki wysokoprężne (430d xDrive 286 KM i M440d 340 KM). Wszystkie jednostki napędowe są łączone z 8-stopniową skrzynią Steptronic w standardzie, a opcjonalnie pojawia się skrzynia z funkcją Sprint do szybkich i dynamicznych przyspieszeń.

Zobacz też: BMW serii 5 po liftingu. Elektryfikacja nie zabrała nam V8

Inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive na początku sprzedaży jest oferowany w dwóch modelach, a od marca 2021 r. pojawi się w czterech modelach. Wszystkie silniki dysponują teraz dwustopniowym turbodoładowaniem, a motor 6-cylindrowy benzynowy oraz wszystkie diesle zawierają w konstrukcji nowy typ alternatora wraz z instalacją elektryczną 48 V. Rozwiązanie wspomagające silnik spalinowy dodatkową mocą 11 KM sprawia, że pojazdy te są miękkimi hybrydami.

Zawieszenie w standardzie jest oparte o amortyzatory zależne od skoku z indywidualną regulacją. W opcji można wybrać sportowy układ jezdny M o jeszcze sztywniejszej charakterystyce amortyzatorów, łożysk i stabilizatorów oraz z dodatkowymi wzmocnieniami karoserii i adaptacyjnym sportowym układem kierowniczym. W wyposażeniu dodatkowym ponadto: adaptacyjny układ jezdny M z elektronicznie regulowanymi amortyzatorami, hamulce sportowe M z niebieskimi lub czerwonymi zaciskami, sportowy mechanizm różnicowy M z w pełni adaptacyjną blokadą w tylnej osi.

420i 184 KM  i 300 Nm - cena  od 189 900 zł. Auto napędza 4-cylindrowy benzynowy silnik 2.0 litra. Napęd trafia na tylną oś. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,5 s. Prędkość maksymalna to 240 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,8–5,3 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 132–122 g/km.

430i 258 KM  i 400 Nm - cena od 212 900 zł. Auto napędza 4-cylindrowy benzynowy silnik 2.0 litra. Napęd trafia na tylną oś. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 5,8 s. Prędkość maksymalna to 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,1–5,7 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 141–131 g/km.

Polecamy: Na takie nowe BMW serii 3 liczyli fani marki. BMW 320d xDrive (G20) - TEST, OPINIA

M440i xDrive 374 KM  i 500 Nm - cena  od 309 900 zł. Auto napędza 6-cylindrowy benzynowy silnik rzędowy o pojemności 3.0 litra. Napęd trafia na cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,5 s. Prędkość maksymalna to 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,1–6,8 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 163–155 g/km.

420d 190 KM  i 400 Nm - cena od 204 900 zł. Auto napędza czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2.0 litra z technologią mild hybrid 48 V. Napęd trafia na tylną oś, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,4 s. Prędkość maksymalna to 240 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 4,2–3,9 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 112–103 g/km.

420d xDrive 190 KM  i 400 Nm - cena od 204 900 zł. Auto napędza czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2.0 litra z technologią mild hybrid 48 V. Napęd trafia na cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,1 s, a prędkość maksymalna to 238 km/h. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 4,6–4,3 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 121–112 g/km.

Najnowsze