Jeśli nowa Mazda, to koniecznie SUV. Te modele pokochali Polacy

2018-12-10 14:37

W ostatnich latach SUV-y w Polsce zyskały dużą popularność. Duże, bezpieczne i wielozadaniowe samochody to najbardziej pożądana rzecz na ulicach. Statystyki nie kłamią, bo ponad połowa polskich klientów Mazdy jest zainteresowana segmentem SUV-ów i wybiera modele CX-3 lub CX-5.

Mazda zamyka 2018 rok z najlepszym wynikiem sprzedaży na rynku w segmencie SUV-ów. Jak podaje importer, od początku roku do końca listopada w do rąk klientów trafiło 11340 nowych samochodów — wśród nich 2879 modeli CX-3 oraz 3087 modeli CX-5. To osiągnięcie idealnie pokazuje, że w Europie panuje tendencja wzrostowa sprzedaży większych samochodów.

Najwidoczniej nie bez powodu to Mazda Motor Poland od 2015 roku cieszy się tak wysokimi słupkami sprzedaży — to właśnie wtedy CX-3 zadebiutowało na rynku. Podniesiona "trójka" przede wszystkim przyciąga swoją eleganckim nadwoziem, starannie wykonanym wnętrzem oraz dopracowanymi systemami jezdnymi. W aglomeracjach bez większych problemów sforsuje wysokie krawężniki.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedażowych Mazdy CX-3, która od chwili swojej premiery w roku 2015 stanowi elegancki i dynamiczny wzorzec dla nowego typu pojazdu segmentu crossover SUV, a od września tego roku w odnowionej wersji wykracza ponad typowy poziom oczekiwany od samochodów tej klasy. Przy konstrukcji Mazdy CX-3 przyjęto nowe podejście – całkowite skupienie na kierowcy, jego potrzebach i doznaniach. Wynikiem tej innowacji jest znakomite pod względem ergonomicznym wnętrze oraz szeroki zakres rozwiązań w sferze bezpieczeństwa czynnego. Doskonałe właściwości jezdne dzięki szybko reagującym, a jednocześnie wydajnym układom napędowym SKYACTIV przesądzają o sukcesie rynkowym modelu, który wraz z większą Mazdą CX-5 budują mocną pozycję marki w segmencie SUV, nie tylko na polskim rynku.

– mówi Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.

Najczęściej najbogatsza

Mazda CX-3 była najczęściej wybierana w najwyższych wersjach wyposażenia SkyPASSION. Statystyki pokazują, że jedna trzecia klientów zdecydowała się na 2-litrowy silnik Skyactiv-G o mocy 150 KM z napędem na wszystkie koła. Hitem okazał się także lakier Soul Red Crystal, na który zdecydowało się blisko 40 proc. zamawiających. Za to, co piąty zdecydował się na głęboko stonowane nadwozie w kolorze Machin Gray.

Spodziewamy się utrzymania dynamiki sprzedaży modelu CX-3 w ostatnim miesiącu roku. Przełomowe technologie SKYACTIV, wydajne silniki o niskim spalaniu, lekkie i bezpieczne nadwozie oraz zawieszenie dające przyjemność prowadzenia to podstawowe argumenty przemawiające za wyborem Mazdy CX-3. Dodatkowym atutem może być pełna dostępność tego modelu u naszych Dealerów.

- dodaje w swojej wypowiedzi Ł.Paździor

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki