Lew w stylu retro. Peugeot zmienia logo po raz jedenasty

Nowe logo Peugeot
Autor: Peugeot Nowe logo Peugeot

Połączenie koncernów PSA i FCA oznacza mniejsze lub większe zmiany dla wszystkich marek nowego giga-koncernu. Mocno widoczne mają być w Peugeocie, który swoje aspiracje do segmentu premium od teraz będzie podkreślać nowym logo.

Peugeot ostrzy sobie kły na segment premium. Połączenie koncernów PSA i FCA dało początek zmianom, które obejmą większość marek z portfolio koncernu Stellantis. W przypadku Peugeota mówimy o zmianie całej identyfikacji wizualnej i nowym logo. Przypomina Wam coś?

Sprawdź: Nie tylko świecące kły. Peugeot 3008 i 5008 po liftingu to więcej zmian - TEST, OPINIA, CENNIK

Ci, którzy pamiętają Peugeoty z lat 60. mogą kojarzyć, że emblemat był wówczas niemal taki sam, jak nowy. Zaprezentowane pod koniec lutego 2021 logo to design w stylu retro, który ma budzić skojarzenia z bogatym dziedzictwem marki i zbliżać auta francuskiego producenta do segmentu premium.

Nowe logo, nowa jakość

Na samym logo się nie skończy. Na nowo ma zostać zaaranżowana przestrzeń u dealerów, a jakość serwisu i obsługi ma się poprawić. Peugeot ma wymagać od swoich dealerów nieco więcej, a poprawić ma się również strona internetowa marki i zakres usług dostępnych przez sieć. 

Pierwszym modelem, na którym pojawi się stare-nowe logo będzie nadchodzący Peugeot 308. Następca obecnej generacji jest długo wyczekiwanym modelem, który ma wprowadzić nową jakość w segmencie kompaktów. Przekonamy się, jak wyjdzie w praktyce.

Komentarze
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze