Audi Q8 ma być jeszcze bardziej sportowe i prestiżowe, od pozostałych modeli w gamie niemieckiego koncernu. Prawie 3 metry rozstawu osi sprawiają, że model Q8 oferuje bardzo przestronne wnętrze, bijące na głowę bezpośrednich konkurentów zarówno pod względem długości, jak i miejsca nad głową.
Ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe kontynuuje linię stylistyczną modeli z rodziny Q. Masywny, pionowy grill z wysuniętym do przodu frontowym spojlerem i mocno zaakcentowanymi wlotami powietrza, podkreślają dynamikę samochodu. Linia dachu łagodnie opada ku tyłowi i przechodzi w delikatnie pochylone słupki D. Wiele detali przywodzi na myśl stylistykę pierwszego Audi quattro.
Gama silnikowa
Na początku sprzedaży model będzie wyposażony w 6-cylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności trzech litrów i mocy 286 KM. Oczywiście nie zabrakło napędu na cztery koła quattro, automatycznej skrzyni biegów tiptronic oraz 48-woltowego układu elektrycznego „mild hybrid”, czyli tzw. miękkiej hybrydy. W takiej wersji cena Audi Q8 to 369 tys. złotych.
W bogatym wyposażeniu standardowym znajdziemy m.in. system MMI Navigation Plus z panelem dotykowym MMI Touch Response, wirtualny kokpit Audi Virtual Cockpit, system wyboru trybów jazdy Audi Drive Select, układ regulacji tłumienia amortyzatorów, diodowe reflektory przednie i światła tylne oraz automatyczną klimatyzację.
Gama wyposażenia opcjonalnego obejmuje szereg elementów sprawiających, że nowe Audi Q8 jest jeszcze bardziej eleganckie, sportowe i zaawansowane technicznie. Wśród opcji są m.in. pakiety stylistyczne i pakiety wyposażenia, np. S line Exterieur czy rozbudowany pakiet sportowy S line, felgi ze stopów metali lekkich o rozmiarach nawet do 21 cali, bogaty pakiet systemów wsparcia kierowcy, dynamiczny układ kierowniczy z tylną osią skrętną czy system muzyczny Bang & Olufsen Advanced Sound System oferujący przestrzenny dźwięk w kabinie.