Suzuki Ignis oferowane będzie z silnikiem 1.2 DualJet. W podstawowej wersji napędzana jest przednia oś, lecz opcjonalnie można zdecydować się na sprawdzony, dostępny już w SX4 S-Cross napęd 4x4. Producent przewiduje wprowadzenie później przekładni automatycznej. Topowa wersja obejmuje jednostkę 1.2 z układem mild hybrid, czyli alternatorem połączonym z rozrusznikiem wspomagającym silnik podczas ruszania.
Zobacz też: TEST Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Boosterjet
Bazowa wersja Comfort obejmuje klimatyzację manualną, centralny zamek, felgi stalowe o rozmiarze 15 cali czy elektrycznie regulację przednich szyb. W tym segmencie to standard. Wersja Premium zawiera system multimedialny, podgrzewane przednie fotele, felgi aluminiowe w rozmiarze 16 cali oraz system przesuwanych tylnych foteli.
Topowa odmiana Premium charakteryzuje się światłami do jazdy dziennej LED, automatyczną klimatyzacją, nawigacją 3D, tempomatem, skórzaną kierownicą, tylnymi światłami w technologii LED czy elektryką szyb tylnych.
.
Suzuki Ignis - polski CENNIK
.
| Silnik/Wersja | Skrzynia biegów | Comfort | Premium | Elegance |
| 1.2 DualJet 2WD | manualna, 5 biegów | 49 900 zł | 54 900 zł | 61 900 zł |
| 1.2 DualJet 2WD | zautomatyzowana AGS | - | 58 900 zł | - |
| 1.2 DualJet AllGrip Auto (4WD) | manualna, 5 biegów | - | 61 900 zł | 68 900 zł |
| 1.2 DualJet SHVS (hybryda) 2WD | manualna, 5 biegów | - | - | 68 900 zł |
*Dopłata do lakieru metalicznego: 2000 zł, dopłata do nadwozia dwukolorowego: 3090 zł
Mieliśmy już przyjemność przejechać się miejskim urwisem od Suzuki, a naszymi wrażeniami podzielimy się już niedługo.